Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در جلسه مشترک شورای انجمن اولیای مرکزی با مدرسین آموزش خانواده از راه اندازی مرکز مشاوره خانواده در این شهرستان خبر داده شد.

به گزارش تیترآزاد، در این جلسه مهدی مفیدی مدیرآموزش و پرورش آزادشهر در سخنان خود با اشاره به اهمیت دوره های آموزش خانواده در رفع مشکلات آموزشی و تربیتی مدارس، بر تقویت این دوره ها در مدارس تأکید کرد.

وی از مدرسین آموزش خانواده خواست ضمن مدیریت زمان در سخنرانی های خودبا مطالعه مستمر و بهره گیری از تکنولوژی های روز در تدریس، نسبت به جلب مخاطبین خود تلاش نمایند.

ایشان در ادامه با اشاره به انتخابات 7 اسفندماه سالجاری، از مدرسین آموزش خانواده خواست تا در دوره های آموزش خانواده ضمن عدم ورود به مسائل تبلیغاتی کاندیداها، نسبت به اهمیت حضور حداکثری خانواده ها در انتخابات تأکید نمایند.

دراین جلسه راهکارهای راه اندازی مرکز مشاوره خانواده در شهرستان آزادشهر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد مقدمات راه اندازی این مرکز در شیفت مخالف مرکز مشاوره دانش آموزی مرهم، با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیری و اقدام شود.

1452073008 x317

1452073038 x318

انتهای پیام/