Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرماندار شهرستان آزادشهر از پیش بینی 85 شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، حبیب شفائی فرماندار آزادشهر گفت: 85 شعبه اخذ رای آرای مردم شریف شهرستان را در 7 اسفند درانتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دریافت خواهند کرد.

وی افزود: شهرستان آزادشهر دارای 39 شعبه شهری شامل 35 شعبه در بخش مرکزی و 4 شعبه در بخش چشمه ساران و 46 شعبه روستایی شامل 27 شعبه در بخش مرکزی و 19 شعبه در بخش چشمه ساران خواهد بود که 60 شعبه ثابت و 23 شعبه ثابت سیار و 2 شعبه سیار نیز می باشد.

فرماندار شهرستان آزادشهر بر حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد و افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

شفائی با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند و این حضور موجب ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شود.

انتهای پیام/