Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

پیش از ظهر امروز نشست خبری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه این دو شهرستان و منطقه برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، در این نشست خبری که در مکان دفتر نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در آزادشهر برگزار شد، رضا صابری به بیان عملکرد خود در چهار سال نمایندگی مجلس پرداخت و با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح، شفاف و متعهدانه اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته بارها با خبرنگاران و اهالی رسانه ارتباط تنگاتنگی را داشته‎ایم و امروز تصمیم بر آن شد تا نشستی مطبوعاتی با مجموعه تلاش‌گران این عرصه داشته باشیم.

صابری در قسمتی از این نشست اذعان داشت :با طرح و تصویب قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاههای کشور" مسیر ورود به دانشگاهها را متعدد کرده ایم و ان شالله تا سال 98، 85 درصد ظرفیت دانشگاه، دانشجوی بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دوران دبیرستان پذیرش می شود.

وی با اشاره به تصویب قانون دیگر در حوزه علوم و تحقیقات اظهار کرد: قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی کشور" که اخیرا به شورای نگهبان رفت و در این قانون درخصوص کم شدن ورود سلیقه ای به دانشگاهها در مقاطع تحصیلات تکمیلی، مرزبندی شد.

لازم به ذکر است: در این نشست خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا، مهر، فارس، تسنیم و سایت خبری گل رامیان، دلند نیوز، شاهد فردا، تیتر آزاد، هیرکان خبر و ترکمن نیوز در این نشست حضور داشتند.

در پایان از اصحاب رسانه با اهدای لوح تقدیر و یک جلد قرآن کریم تقدیر شد.

n.namay.1 

IMG 9012

n.namay.1

n.namay.1

n.namay.1

n.namay.1

n.namay.1

n.namay.1

n.namay.1

n.namay.1

n.namay.1

n.namay.1

n.namay.1

n.namay.1

n.namay.1

انتهای پیام/