Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

همایش تحکیم بنیان خانواده در پرتو انتخابی سالم و آگاهانه با حضور شمارزیادی از بانوان در حسینیه چهارده معصوم آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، دکتر محمد رفیعی مشاور خانواده در این همایش گفت:خانواده از منظر قرآن کریم بر پایه ازدواج سالم استوار شده است و خانواده مرکز تربیت، انسان سازی و مأمنی برای رسیدن به تکامل انسانی است.
وی افزود:این نهاد اجتماعی در شریعت نبوی هم حرم امنی برای اعضای خانواده است که در سایه امنیت و سکون در آن گرد هم می آیند تاعشق و محبت خود را در سایه پیوند اعضای آن، نثار یکدیگر کنند و نشاط و امید را دراین بوستان بذر افشانی کنند بنابراین خانواده از دیدگاه قرآن بر مبنای اصل مودت،رحمت و تفاهم متقابل برای رشد و بالندگی انسان شکل گرفته است.
وی اظهار داشت: پرورش فرزندان سالم و شایسته یکی دیگراز اهداف تشکیل خانواده است در ابتدای تشکیل خانواده باید زوج ها شیوه های تربیت فرزند را به شکل جامع و کامل یاد بگیرد.
دکتر رفیعی با اشاره به اینکه مهم ترین عامل شکوفایی فطرت مذهبی کودکان، پرورش درست احساسات آنهاست یادآور شد: پدر و مادر وظیفه شناس باید فرزند خود را از دوران کودکی، با خدای بزرگ آشنا کنند و با زبانی ساده ودرخور فهم کودک به او درس ایمان بدهند. با بیدار کردن فطرت دینی کودکان، گام بزرگی در شکل گیری زیرساخت های اعتقادی فرزندانشان بر داردند.
گفتنی است همایش تحکیم بنیان خانواده در پرتو انتخابی سالم و آگاهانه توسط کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجرشهرستان آزادشهر برگزار شد.

انتهای پیام/