Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به مناسبت دهه مبارک فجر ، معاون فرماندار و مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان آزادشهر در مسجد جامع این شهر حضور یافتند و پس از نماز ظهر و عصر در نشستی صمیمی به سوالات مردم پاسخ و به مشکلات آنها رسیدگی کردند.

به گزارش تیتر آزاد ، در ابتدا سید غلامرضا قاضوی معاون فرماندار آزادشهر طی سخنانی در این نشست گفت : ایام‌الله دهه مبارک فجر و آغاز بهار انقلاب یادآور پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است . این انقلاب که برگرفته از خط نورانی انبیا و اولیا و به دست مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی در ایران پایه‌گذاری شد علاوه بر اینکه به استقلال و آزادی ملت ایران منجر شد؛ جهان را متحول و ملت‌ها را علیه استکبار خبیث بیدار کرد.

وی افزود : انقلابی که هرچند در میانه راه با انواع توطئه‌ها و جنگ و تهدید و تحریم دشمنان علیه این ملت همراه شد اما باتدبیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای بعد از امام خمینی (ره) و بصیرت و آگاهی مردم و تلاش و خدمتگزاری مسئولین، از همه این سختی‌ها عبور کرد و امروز بعد از یک دهه تحریم و تهدید دشمنان، مسئله هسته‌ای‌ ایران اسلامی با تلاش دولت و ملت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای‌ و بر جام به فرجام و نتیجه رسید.
بنابراین ملت ایران نشان داد که تنها راه سعادت و کمال، ایستادگی و مقاومت است و امروز در آستانه سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران یک‌بار دیگر در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی از آزمون بزرگ سرافراز بیرون آمد.

در خاتمه مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان به سوالات مردم پاسخ و ارائه راهکار کردند .

لازم به ذکر است که هرشب در یکی از مساجد شهرستان بعد از برنامه جشن انقلاب ، دیدار با مردم و پاسخ به سوالات احتمالی آنان برگزار میشود.

انتهای پیام/