Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حبیب شفائی به مناسبت دهه مبارک فجر در برنامه " انس با قرآن " تیپ 230 پادگان ارتش نوده خاندوز شرکت کرد.

به گزارش تیتر آزاد، فرماندار آزاشهر، طی سخنانی خطاب به ارتشیان با بیان اینکه نقش ارتش در دوران دفاع مقدس و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش بسیار ستودنی است ، تصریح کرد: در تجزیه و تحلیل رفتار ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی در می‌یابیم که ارتش در سیطره بیگانگان بود ، اما بدنه اصلی ارتش بدنه‌ای سالم بود که به دلیل عدم رضایت از رژیم ستم‌شاهی پهلوی و وابستگی بیگانگان این موضوع را تحمل نکرد و نقش مؤثری در سرعت بخشیدن به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشت.

وی در ادامه خدمات رسانی دولت را مهم ارزیابی کرد و گفت : مجریان برنامه های دولت در دهه فجر موظف به ارائه عملکردهای خود هستند.

شفائی با تأکید بر اینکه در ایام دهه فجر 238 پروژه در شهرستان آزادشهر بهره برداری می شود ، اعتبار این پروژه ها را 486 میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آزادشهر در ادامه اضافه کرد: هم چنین 6 پروژه نیز با اعتبار حدود 10 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان آزادشهر در بخش دیگری از سخنان خود به مقاومت ملت و هدایت رهبری و تلاش دولت در جریان توافق هسته ای پس از ۱۲ سال اشاره کرد و گفت: ملت شریف ایران اسلامی همیشه ثابت کرده اند زیر بار ظلم نمی روند و در برابر رفتار های غیر قانونی و تحریم های ناجوانمردانه ایستاده و سر خم نمی کنند.

شفائی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری باشکوه انتخابات که به واسطه حضور آگاهانه مردم محقق می‌شود، تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم توطئه دشمنان نظام را خنثی کرده و یأس و ناامیدی را برای دشمنان به همراه خواهد داشت.

وی حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک حماسه دیگر بر شمرد و افزود: برای بیمه کردن نظام و با این حضور بار دیگر استکبار ستیزی ملت ایران در پای صندوق های رأی با مشارکت حداکثری به جهانیان اثبات خواهد شد که ملت ایران با حرکت روشنگرانه در راه ولایت فقیه و علاقه به نظام جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر انتخابات پرشور را با انتخاب افراد دلسوز و انقلابی رقم خواهند زد..

انتهای پیام/