Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در آستانه فرارسیدن سال نو یک بانوی نیکوکار تهرانی در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه به دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان کمک کرد.

به گزارش تیتر آزاد، در آستانه فرارسیدن سال نو یک بانوی نیکوکار تهرانی در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه به دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان کمک کرد.

 خانم فرشته بهزادی پور بانوی فرهنگی و نیکوکار مقیم تهران، امسال در آستانه فرارسیدن سال نو برای دهمین سال متوالی در چنین ایامی با آوردن هدایای غیر نقدی خود به ارزش 20 میلیون تومان برای دانش آموزان مدرسه پسرانه آیت اله خامنه ای آزادشهر لبخند شادی را بر لبان آنان شکوفا کرد.

وی هدف از این اقدام خود را جلب رضای خداوند متعال و شادکردن دانش آموزان بی بضاعت در آستانه فرارسیدن سال نو بیان کرد و افزود: برای هر دانش آموز به ارزش 70هزارتومان شامل: کفش، پیراهن، لوازم التحریر و مقداری گوشت باهمکاری ورثه مرحوم سعیدی نژاد که در سالهای قبل خود ایشان مرا در این امر همراهی می کرد تهیه و توزیع کردیم.

1

1

1

انتهای پیام/