Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عصر روز گذشته مراسم اختتامیه بیست و چهارمین کنگره قرآنی مدارس دخترانه استعدادهای درخشان استان به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین کنگره قرآنی مدارس دخترانه استعدادهای درخشان استان به میزبانی این شهرستان از نفرات برتر هر بخش تجلیل شد.

در پایان این مسابقات با رأی هیأت داوران در بخش مفاهیم قرآنی: در مقطع متوسطه اول، مریم غفورانی و در مقطع متوسطه دوم، مهسا حسنی هردو از شهرستان گرگان مقام اول را کسب کردند.

در بخش حفظ ویژه: در مقطع متوسطه اول، فاطمه سادات موسوی از شهرستان گرگان و در مقطع متوسطه دوم، سیده زهرا حسینی از شهرستان گنبدکاوس به مقام اول نائل شدند.

در بخش حفظ قرآن: در مقطع متوسطه اول، مهسا جرجانی از شهرستان گنبدکاوس و در مقطع متوسطه دوم فاطمه عباسی از شهرستان گرگان اول شدند و در بخش قرائت: در مقطع متوسطه اول فاطمه صفری از شهرستان آزادشهر و در مقطع متوسطه دوم زینب مزرجی نژاد از شهرستان گنبدکاوس به مقام اول رسیدند.

در پایان این کنگره در مراسمی باحضور حبیب شفائی فرماندار آزادشهر و مهدی مفیدی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

16

16

16

16

16

16

16

انتهای پیام/