Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

کارگاه آموزشی سفیران سلامت مدارس شهرستانهای آزادشهر و مینودشت بصورت متمرکز در اردوگاه دانش آموزشی شهیدفهمیده مینودشت برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، مهدی مفیدی مدیر آموزش و پرورش آزادشهر در مراسم آغاز این کارگاه در سخنان خود با اشاره به نقش سفیران سلامت در ارتقای سلامت جسمی و روانی دانش آموزان افزود: سلامت جسمی و روانی دانش آموزان تأثیر فراوانی در پیشرفت تحصیلی و تربیتی آنان دارد و آگاهی دانش آموزان به مسائل بهداشت جسم و روان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: این کارگاه باحضور بیش از 500دانش آموزان دختر و پسر مدارس متوسطه دوم شهرستانهای آزادشهر و مینودشت طی دوروز برگزار خواهد شد.

مفیدی افزود: آشنایی با شیوه های خود مراقبتی و انتقال آموخته ها به سایر دانش آموزان مدارس از اهداف اصلی این کارگاه آموزشی می باشد.

علیرضا کرامتلو مدیر آموزش و پرورش مینودشت هم در روز دوم این کارگاه توجه به مسائل روحی و روانی دانش آموزان در کنار مسائل جسمی را در رفع اختلالات رفتاری آنان مؤثر و سازنده بیان کرد و افزود: این کارگاه در 5بخش شامل: خواب خوب شبخودمراقبتی،سلامت روان،تفکر سالم و مدیریت خشم برگزار می شود.

 

 

1 1

1 1

1 1

1 1

1 1

1 1

1 1

1 1

1 1

1 1

انتهای پیام/