Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به مناسبت هفته کار و کارگز فرماندار آزادشهر و جمع دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی از معدن زغال سنگ زمستان یورت بازدید بعمل آوردند.

به گزارش تیتر آزد، به مناسبت روز کارگر و بررسی مسایل و مشکلات معادن، فرماندار آزادشهر به همراه مدیر کل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستن، فرمانده سپاه، بخشدار چشمه ساران و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی از معدن زغال سنگ زمستان یورت بازدید کرد.

فرماندار آزادشهر در بازدید از معدن زغال سنگ زمستان یورت با تبریک روز کارگر بر عرصه تلاش گران این کارخانه به بررسی مشکلات پرداخت.

شفائی در جمع کارگران اظهار داشت: شهرستان آزادشهر برخوردار از معادن غنی و پتانسیل بالایی در عرصه معدن و سرمایه گذاری در این بخش است که متأسفانه سوء مدیریت و عدم استفاده بهینه از معادن باعث شده کارخانجات و واحدهای تولیدی برای فرآوری منابع معدنی مختلف در این شهر ایجاد نشده که راه اندازی این واحدها رونق اقتصادی و موجبات اشتغال بیکاران را در این منطقه فراهم خواهد کرد./فرمانداری آزادشهر

59

59

59

59

انتهای پیام/