Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در روز 4 شنبه مورخه 30/4/95 دومین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج شهرستان آزادشهر در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان برگزار گردید.

 

به گزارش تیتر آزاد، روز 4شنبه مورخه30/4/95 دومین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج شهرستان آزادشهر در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان برگزار گردید.

کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج شهرستان که چند سالی است با همت بسیج سازندگی سپاه آزادشهر و دفتر مطالعات راهبردی بسیج  شروع به فعالیت نموده و در طول سال با برگزاری جلسات متعدد در باب موضوعات اقتصاد، کشاورزی، اشتغال، صنعت و خدمات با استفاده از افراد نخبه در این بخش از مسئولین شهرستانی توانسته اقدامات مهمی را دراین بخش به انجام برساند. در سال جدید با رویکرد سازمان بسیج در حمایت از صنایع تبدیلی  اقدام به پیگیری این موضوع داشته بطوریکه در دو جلسه برگزار شده در سال جدید بدنبال ایجاد قطب صنایع تبدیلی برای شهرستان آزادشهر است.

 

هدف از اجرای این جلسات و کارگروه ها در مجموع بسیج، احصاء مشکلات در موضوعات مختلف سطح شهرستان و بررسی علل بروز و ارائه پیشنهادات سازنده و اجرایی با برگزاری اتاق های فکری که در این مجموعه با حضور نخبگان شهرستانی برگزار می گردد، بوده تا از این باب مجموعه بسیج کمک و یاری خود را در حل و فصل و اطلاع رسانی شرایط و وضعیت شهرستان به مسئولین و دولتمردان داشته باشد.  

سید حسین میرعرب رضی جانشین محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر اظهار داشتند: در بحث ایجاد قطب صنایع تبدیلی در هر شهرستان و با رویکردی که سازمان بسیج مستضعفین در باب حمایت از تولیدکنندگان  و فعالان این بخش داشته، مجموعه سپاه شهرستان  با برگزاری جلسات مستمرو هدفمند و تشکیل تیم های تخصصی متعدد در بخش کشاورزی و صنعت و معدن  به بررسی وضعیت کنونی شهرستان در این موضوع پرداخته و با پیگیری هایی که در کارگروه اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی شهرستان  بانجام رسیده، اولویت های شهرستان آزادشهر را برای ایجاد یک قطب صنایع تبدیلی که بتواند نقش بسزایی در بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال شهرستان داشته باشد به مسئولین ارائه داده که در مراحل پایانی تثبیت طرح قرار داریم. نیاز است تا با همفکری و هماهنگی همه مسئولین شهرستان و بخش های مرتبط با این موضوع آینده مناسبی را برای شهرستان رقم بزنیم.

مسئول بسیج سازندگی در ادامه بیان نمودند: که برای ایجاد این قطب در شهرستان مطالعات زیادی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی و صنعت و معدن شهرستان و این مجموعه صورت گرفته و با بررسی میدانی که از وضعیت شهرستان بدست آمده توانسته ایم یک طرح مناسبی را برای شهرستان با همکاری تولیدکنندگان  و فعالان شهرستان ارائه دهیم. امید است  تا در فرصت باقی مانده تا  تثبیت نهایی طرح، بتوانیم تمامی زوایا و نیازمندیهای اجرای مناسب این طرح را با مشارکت تمامی مسئولین شهرستانی پوشش داده و در صورت همکاری بخش های مختلف راه را برای توسعه این عرصه در سطح شهرستان با حمایت از تواید کنندگان در بخش صنایع تبدیلی که می تواند نجات بخش  وضعیت اقتصاد و اشتغال شهرستان است را فراهم آوریم.

سید علیرضا حسینی طلب رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج اظهار  داشتند:در سالی که مزین به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است می طلبد تا تمامی مسئولین شهرستان از تمامی توان خود جهت اجرای مناسب این طرح استفاده نموده و با در اختیار گذاشتن تجارب خود زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی را در سطح شهرستان فراهم آورند.

 

نکته قابل توجه در این کارگروه استفاده از دانش و تجربه نخبگان و مسئولین شهرستانی در موضوع اشتغال، کشاورزی و صنعت و فعالانی که دانش و توانایی فعالیت و اثر گذاری در این عرصه را دارند، می باشد بطوریکه همگی با یک ولایت مداری قابل تحسین و روحیه بالای جهادی پیگیر حل مسائل اقتصاد و اشتغال شهرستان می باشند. 

انتهای پیام/