Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر ازشناسایی و توقیف 11 خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال ازابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش تیتر آزاد، محمدرضا اصلانی فرمانده انتظامی آزادشهر درگفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی گفت: در سال جاری با تشدید اقدامات کنترلی توسط پلیس راهور شهرستان، 11 دستگاه خودروی سواری هر یک با خلافی بیش از یک میلیون تومان و دستور قضایی توقیف و از ادامه تردد آنها در سطح معابر درون شهری جلوگیری گردید.

اصلانی ادامه داد: اعمال قانون توسط راهور فقط به منظور کاهش تلفات انسانی در جاده ها درون و برون شهری است و مطمئنا اگر رانندگان به قوانین احترام بگذارند باعث کاهش تلفات و افزایش انظباط ترافیکی خواهد شد و پلیس برای ارتقاء امنیت ترافیکی شهروندان با اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی با رانندگان متخلف برخورد می کند.

فرمانده انتظامی آزادشهر با تاکید بر قاطعیت پلیس در اجرای قانون اظهار کرد: پلیس ضمن توقیف و اعمال قانون خودروها و موتورسیکلتهای متخلف، رانندگان جهت سیر مراحل قانونی، تسویه حساب تمامی خلافی های خود و شرکت در کلاس های آموزشی به مبادی ذیصلاح معرفی خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بخشش دیرکرد جرایم راهور تا آذرماه سال جاری از مالکان خودروهایی که بالای ده میلیون ریال خلافی دارند خواست تا از این فرصت زمانی استفاده نموده و نسبت به پرداخت جرایم اقدام کنند.

انتهای پیام/