Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

  مسابقات منطقه یک کشوردر رده جوانان با حضور ۱۲ تیم در شهرستان شاهرود در تاریخ۱۲\۶\۹۵ قرعه کشی شد و تیمها در۴ گروه ۳ تیمی از روز ۱۳\۶\۹۵ به رقابت پرداختند. تیم هندبال شهدای آزادشهر با یک شکست و دو پیروزی از گروه خود صعود کرد و امشب در ساعت 7  با تیم هندبال مشهد  بازی دارد.

 

به گزارش تیتر آزاد، مسابقات منطقه یک کشوردر رده جوانان با حضور ۱۲ تیم در شهرستان شاهرود در تاریخ۱۲\۶\۹۵ قرعه کشی شد و تیمها در۴ گروه ۳ تیمی از روز ۱۳\۶\۹۵ به رقابت پرداختند. تیم هندبال شهدای آزادشهر با یک شکست و دو پیروزی از گروه خود صعود کرد و امشب در ساعت 7  با تیم هندبال مشهد  بازی دارد.

 در گفتگوی خبرنگار ما با کاپیتان تیم هندبال شهرستان آزادشهر علی خورشیدی اظهار کرد: ما بخاطر مشکلات مالی از حضور در این مسابقات ناامید شده بودیم اما امام جمعه محترم شهرستان هزینه های این سفر را متقبل شد و با سخنانشان به اعضای تیم روحیه دادند.

کاپیتان تیم ادامه داد: تیم ما با هزینه خود بچه ها به تمرین می پردازد و خوشبختانه با رای زنی امام جمعه مقرر گردید که تا یک سال سالن رایگان در اختیار تیم قرار داده شود.

وی درباره تیم و سوابق آن اینگونه بیان کرد: ما در سال گذشته در مسابقات بین المللی در مشهد خیلی خوب بازی کردیم اما در مسابقه با تیم کره جنوبی که قهرمان رده پایه های جهان است و در همان مسابقات هم قهرمان شد با اختلاف اندک بازی را واگذار کردیم. همچنین در سال قبل در یکی از بازیها مسعود ظهرابی مدیر تیم های ملی هندبال بعد از دیدن بازی تیم ما گفت: اگر به تیم شما چند بازیکن اضافه شود می توان آن را به عنوان تیم ملی معرفی کرد.

خورشیدی افزود: 5 بازیکن ما در به اردوی انتخابی تیم ملی راه پیدا کرده اند. ( محمد رضا ذوالفقاری، امیر حسین مسعودی، امیر حسن مسعودی، رضا قیاسی و خودم) 

در پایان کاپیتان تیم هندبال شهدای آزادشهر گفت: در این رقابتها 4 مسدوم داشتیم که از رده نوجوانان و نو نهالان بازیکنانی را جایگزین کردیم اما با بچه ها هم قسم شده ایم تا تمام تلاش خود را انجام دهیم و بهترین نتیجه را کسب کرده و مایه افتخار شهرستان آزادشهر شویم.

 

aaaaa

 

x1

 

انتهای پیام/