Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 فرمانده انتظامي آزادشهر از شناسايي و دستگيري سارق زورگير سابقه‌دار و اعتراف به 21 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، سرهنگ "محمدرضا اصلاني" در گفت‌وگو با خبرنگارما اظهار کرد: در راستاي تشديد فعاليت‌ها و اقدامات پليس در چند روز گذشته و افزايش گشت‌هاي هدفمند محسوس و نامحسوس در سطح شهر به‌ويژه نقاط آلوده و جرم‌خير، طرح ويژه مبارزه با سرقت به طور جد در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي گفت: ماموران آگاهي شهرستان پس از انجام تحقيقات گسترده پليسي در يک عمليات غافلگيرانه موفق شدند يکي از سارقان سابقه‌دار تحت تعقيب که اقدام به زورگيري و سرقت موتورسيکلت و همچنين سرقت داخل خودرو مي‌کرد را شناسايي و دستگير کنند.

سرهنگ اصلاني با بيان اينکه ماموران حين دستگيري، تعدادي از اموال مسروقه را نيز از وي کشف کردند، گفت: در تحقيقات تكميلي كه توسط ماموران پليس آگاهي به انجام رسيد، متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پليس، درنهايت لب به سخن گشود و به 15 فقره سرقت موتورسيكلت و 6 فقره سرقت موبايل از داخل خودروها از طريق زورگيري در سطح منطقه اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: با تلاش مأموران از تمامي صحنه‌هاي سرقت بازسازي صحنه صورت گرفت و تعدادي از شكات نيز شناسايي و اموال مسروقه مسترد شد.

فرمانده انتظامي آزادشهر در پايان با تأكيد بر مراقبت شهروندان و هوشياري كامل مالكان وسايل نقليه و تجهيز اين وسايل به تجهيزات بازدارنده، خاطرنشان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

انتهای پیام/