Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 نمایشگاه کتاب در شهرستان آزادشهر با 50 درصد تخفیف از تاریخ 15 شهریور 95 تا 15 مهر ماه 95 در ابتدای خیابان ولایت ( گنبد) نزدیک به فلکه مرکزی در حال برگزاری است و به دلیل استقبال مراجعین احتمالا مدت آن تمدید شود.

به گزارش تیتر آزاد، ابولفضل عرب نماینده انتشارات اسلوب علمی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: نمایشگاه کتاب در شهرستان آزادشهر با 50 درصد تخفیف از تاریخ 15 شهریور 95 تا 15 مهر ماه 95 در ابتدای خیابان ولایت ( گنبد) نزدیک به فلکه مرکزی در حال برگزاری است و به دلیل استقبال مراجعین احتمالا مدت آن تمدید شود.

عرب در پاسخ به هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این نمایشگاه توسعه فرهنگ مطالعه است و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کتاب مادر تمدنهای بشری و مطالعه یک واجب دینی است ما بر خود لازم و واجب دانستیم این نمایشگاه را برگزار کنیم.البته کسب روزی حلال نیز جز اهداف این نمایشگاه بوده است.

نماینده انتشارات اسلوب علمی افزود: برای برگزاری این نمایشگاه هیچ مسئولی کمک مالی نکرد و فقط به دادن مجوز بسنده کردند. این مکان را یک خیر به ما برای یک ماه 4 میلیون تومان اجاره داده است در حالی که اجاره آن 13 میلیون بوده است.

متاسفانه در شهرستان آزادشهر مکانی برای برگزاری نمایشگاهها وجود ندارد و مردم شریف این شهر از برگزاری نمایشگاههای مختلف محروم هستند و افرادی مانند ابولفضل عرب که قصد برگزاری نمایشگاه را در این شهر دارند برای پیدا کردن مکان مناسب و ارزان قیمت و تبلیغ محل نمایشگاه به مشکل بر می خورند.از مسئولین شهر تقاضا داریم برای رفع این مشکل چاره ای بیندیشند تا مردم آزادشهر هم مانند بقیه از برگزاری نمایشگاههای مختلف در شهرشان استفاده کنند.

لازم به ذکر است که تیتر آزاد این خبر را صرفا برای توسعه فرهنگ کتابخوانی و رفع مشکل برگزار کننده های نمایشگاهها انتشار داده است و این خبر بصورت رایگان منتشر شده است.

 

w2

انتهای پیام/