Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 مشاور عالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان و هیئت همراه , در طی بازدیدی از پروژه های در حال ساخت، مرکز بهداشتی و درمانی ازدارتپه، ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان آزادشهر، و بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر ،بر روند چگونگی پیشرفت کار ، قرار گرفتند.

 به گزارش تیتر آزاد ، دکتر عموزاد مشاور عالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان و هیئت همراه , در طی بازدیدی از پروژه های در حال ساخت، مرکز بهداشتی و درمانی ازدارتپه، ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان آزادشهر، و بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر ،بر روند چگونگی پیشرفت کار ، قرار گرفتند.

دکتر فدایی مدیر شبکه بهداشت آزادشهر و دکتر گلزاری رییس مرکز بهداشت آزادشهر ،مهندس مشکاتیان مدیر دفتر فنی دانشگاه، سرکار خانم فرجی مدیر امور مالی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به همراه کارشناس امور مالی در این بازدید ایشان را همراهی کردند .


در طی این بازدید مسئولین فنی و کارشناسان با ارائه گزارش از چگونگی روند کار و تمهیداتی که به اعتبار و هزینه نیاز است را به اطلاع دکتر عموزاد رساندند.


دکتر عمو زاد ضمن ابراز رضایت از پیشرفت کار ساخت این پروژه ها، گفت: احترام به کارمند وظیفه ماست و کارمندان ما برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم باید از نظر فضای اداری و کاری احساس رضایت کنند، به همین منظور در صدد هستیم هرچه زودتر این پروژه ها را تکمیل و به آنها واگذار کنیم.

b1

b3

b4انتهای پیام/