Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 "سید منصور باقری" شهردارآزادشهر به علت سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.

 به گزارش تیتر آزاد، سید منصور باقری رامیانی شهردار آزادشهر به علت سکته قلبی دار فانی را وداع گفت و به سرای باقی شتافت. او که 50 سال بیش نداشت از ناراحتی ریه رنج می برد و چند روز پیش به علت بیماری مرخصی استعلاجی گرفت و برای درمان به تهران رفت.

مرحوم سید منصور باقری، متولد شهر رامیان است و در دوره سوم شوراها، شهردار گنبد و یک دوره نیز شهردار رامیان بود.

آن مرحوم، پسرخاله «حسن صادقلو» استاندار گلستان بودند.

میزان نوشت: شهردار درگذشته آزادشهر، با توجه به تلاشهای ارزنده، دریافت تقدیرنامه های متعدد و همچنین کسب اعتبار کافی در بین مسئولین رده بالای استان گلستان از تیر ماه سال 1378 با انتخاب شورای اسلامی شهر رامیان تا دی ماه 1382 به مدت 53 ماه به سمت شهردار رامیان انتخاب می‌شود.

باقری، پست هایی همچون ریاست بخش شهرسازی(شهرداری گرگان)، کارشناس فنی، کارشناس امور اداری و سرپرستی شهرداری گنبدکاووس را از سال 1382 تا سال 1386 را عهده‌دار بوده است.

وی در ادامه از اردیبهشت ماه 1386 تا اول مهرماه 1392 به عنوان شهردار گنبد کاووس انجام وظیفه کرد، که نحوه مدیریت وی اعضاء دوره‌ی چهارم شورای اسلامی شهر آزادشهر را بر آن داشت تا با انتخاب ایشان به عنوان شهردار آزادشهر تحولی در این شهر بوجود آورد و از همین روی از ابتدای مهرماه سال 92 به عنوان شهردار آزادشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

تشیع جنازه مرحوم باقری ساعت ۹ صبح از مقابل آموزش پرورش شهرستان آزادشهر تا شهرداری و منزل آن مرحوم در شهرک شهید کلاهدوز برگزار شد و جهت خاکسپاری به شهر رامیان منتقل گردید.

تیتر آزاد برای آن مرحوم طلب رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان، آرزوی صبر و اجر الهی از خداوند متعال مسألت داریم.

انتهای پیام/