Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن عبدی مسئول عقیدتی سیاسی پادگان نوده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از رموز پیروزی رزمندگان اسلام بر استکبار جهانی و ایادی منطقه ای آن در 8 سال دفاع مقدس خلوص، ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام بوده است.

به گزارش تیترآزاد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن عبدی مسئول عقیدتی سیاسی پادگان نوده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از رموز پیروزی رزمندگان اسلام بر استکبار جهانی و ایادی منطقه ای آن در 8 سال دفاع مقدس خلوص، ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام بوده است.

عبدی ادامه داد: جوانان این مرز و بوم در جنگ 8 ساله با محبت اهل بیت و الگو گیری از نهضت عاشورا شعار هیهات منا الذله را تجسم بخشیدند. انچه در روش و منش شهدا و رزمندگان جبهه حق قابل توجه بود ولایتمداری و انگیزه انقلابی آنها بود که با کمبود امکانات و تجهیزات چنان خالصلنه مبارزه کردند که بینی استکبار شرق و غرب و کشور های مزدور منطقه را به خاک مالیدند.

مسئول عقیدتی سیاسی پادگان نوده افزود: آنچه امروز برای ما اهمیت دارد الگو گیری از آن استوره های رشادت و شهامت است. بحث ولایتمداری و فکر و عمل انقلابی که به تازگی مورد تاکید امام خامنه ای قرار گرفته است امروز هم می تواند سد محکمی در برابر جبهه استکبار و گروه های تروریستی همچون داعش و حامیان آنها مثل برخی از کشور های عربی منطقه باشد.

حجت اسلام والمسلمین در ادامه گفت: نکته قابل توجه این است که دشمنان قسم خورده انقلاب به این نتیجه رسیده اند که با وجود این روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جنگ سخت و درعرصه نبرد  به نتیجه نخواهند رسید لذا تلاش دارند در عرصه جنگ نرم از طریق تحریم های ظالمانه اقتصادی، و از طریق نفوذ سیاسی، ایدئولوژیک، فرهنگی و.... به براندازی نظام دست یابند.

وی درباره نفوذ اظهار کرد: متاسفانه امروزه برخی از مظاهرنفوذ در بدنه اجتماع و همچنین در نگاه برخی از خواص به وضوح مشاهده می شود. امروز آمریکا با حربه مذاکره با هدف خلع سلاح علمی ما در زمینه هسته ای و خلع سلاح دفاعی ما در عرصه توسعه فناوری موشکی و فریب برخی مسئولین ما در عرصه دیپلماسی به میدان آمده است.

عبدی ادامه داد: امروز متاسفانه با تجربه تلخ برجام و طرح پیوستن به گروه مبارزه با پولشویی f.a.t.f دشمن در جهت پیش برد اهداف خود در حرکت است اما با اقتدار و بصیرت بخشی مقام عظمای ولایت و رهبری به عموم مردم و مسئولین بطور یقین دشمن زبون در این عرصه هم با شکست مواجه خواهد شد.

مسئول عقیدتی سیاسی پادگان نوده افزود: امروز ما از ناحیه استکبار و دشمنان نادان منطقه ای و حامیان تروریسم نگرانی جدی نداریم، نگرانی ما از ناحیه برخی خواص بی بصیرت متمایل به غرب است که از سابقه انقلابی خود پشیمان شده اند و منافع شخصی، خانوادگی و حزبی را بر منافع ملی ترجیح میدهند و حاضرند فتنه هایی همچون فتنه 88 بر پا کنند. 

وی در پایان گفت: به لطف خدا و بصیرت عمومی فتنه گران هم به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/