Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 دیروز 4 آبان 95 خبری مبنی بر انتخاب مهدی جعفری رامیانی در سایت ما انتشار یافت که اسامی برخی از دوستان اشتباهی ذکر شد بود، ما با این خبر به اصلاح خبر قبلی می پردازیم.

به گزارش تیتر آزاد، دیروز 4 آبان 95 خبری مبنی بر انتخاب مهدی جعفری رامیانی در سایت ما انتشار یافت که اسامی برخی از دوستان اشتباهی ذکر شد بود، ما با این خبر به اصلاح خبر قبلی می پردازیم.

مهدی  جعفری رامیانی که چندی پیش به عنوان سرپرست شهرداری آزادشهر انتخاب شده بود شهردار آزادشهر شد.

وی از بین گزینه های دیگری همچون عباس عراقی، اصغر منصوری و رضا سلطانی توانست رای اعتماد شورای شهر را بدست آورد. عباس عراقی قبل از رای گیری انصراف داد. انتخاب شهردار طبق ماده 78 قوانین شوراها  توسط شورا انجام شد و بعد از رای گیری نتایج به شرح زیر شد.

 مهدی جعفری رامیانی 5 رای

رضا سلطانی  2 رای

 اصغر منصوری بدون رای 

در آخر شورا برای تقویت و حمایت از شهردار انتخاب شده تصمیم گرفتند تا انتخاب مهدی جعفری را با 7 رای صورتجلسه کنند و وی را برای گرفتن استعلام های چهارگانه ( اطلاعات، دادگستری، ثبت احوال و نیروی انتظامی) به استانداری معرفی کردند.

تیتر آزاد برای مهدی جعفری رامیانی آرزوی توفیق دارد و امیدوار است وی در خدمت به مردم شهرستان از تمام پتانسیل خود استفاده کند.

انتهای پیام/