Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 کارشناس سازمان تاکسیرانی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به درد دلهای تاکسرانان اظهار کرد: در خصوص نقل و انتقال مسافران درون شهری توسط خودرو های شخصی و برون شهری وظیفه برخورد با راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش تیتر آزاد، صفر صنجری کارشناس سازمان تاکسیرانی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به درد دلهای تاکسرانان اظهار کرد: در خصوص نقل و انتقال مسافران درون شهری توسط خودرو های شخصی و برون شهری وظیفه برخورد با راهنمایی و رانندگی است.

صنجری افزود: برای حل این مشکل سازمان تاکسیرانی با راهنمایی و رانندگی هماهنگ کرد و قرار شد، هر روز گشت داشته باشیم و هزینه مامور بکار گیری شده را نیز سازمان پرداخت کند.

وی ادامه داد: از آنجا که شهرداری و سازمان کمبود ماشین دارند از صاحبان تاکسی ها، که 205 راننده هستند، درخواست کردیم، هر تاکسی یک روز از سال را در خدمت گشت باشد اما آنها از اینکار امتناع کردند.

کارشناس سازمان تاکسیرانی ادامه داد: قضیه بیمه نکردن رانندگان تاکسی ها توسط تامین اجتماعی صحت دارد و من فکر میکنم این بخاطر بد عهدی دولت در انجام تعهدات نسبت به تامین اجتماعی باشد.

صنجری درباره طرح تاکسی های فرسوده اینگونه بیان کرد: سود 16 درصد برای خرید خودروها توسط دولت تعیین شده است و مسئولین بالا دستی در این زمینه باید نظر بدهند اما مبلغ 270 هزار تومانی که سازمان تاکسیرانی برای تعویض ماشینها می گیرد بر اساس بند 29 تعرفه عوارض است که به تایید شورا و فرمانداری رسیده است.

وی افزود: ادر این تعرفه آمده است 2 درصد قیمت ماشین باید گرفته شود اما ما برای مساعدت به صاحبان تاکسی ها آن را یک درصد کرده ایم.

کارشناس سازمان تاکسیرانی ادامه داد: کلاس شهر شناسی برای رانندگان هر چند سال یک بار انجام می شود و آن هم بر اساس ابلاغیه ای است که بدست ما می رسد. مبلغ دریافتی از رانندگان نیز برای پذیرایی و هزینه های دوره مصرف می شود.

اتهای پیام/