Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بیست و ششمبن نشست فرهنگی و قرآنی کارکنان اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی با استناد به آیات سوره آل عمران به اهمیت نقش خانواده در تعالی جامعه اشاره کرد و افزود: خانواده یکی از مقدس ترین نهادهای اجتماعی در دین اسلام محسوب می‌شود که اگر رفتارسازی در آن دینی باشد موجب رشد و بالندگی و پویایی جامعه می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: امروز دشمن می کوشد که از طریق غول رسانه ای خود این کانون را متزلزل، سست و بی هویت کند لذا هوشیاری ارکان خانواده و مقابله با جنگ نرم دشمن امروز یک وظیفه همگانی است.

دیلمی اظهار داشت: توجه پدران و مادران به مبانی دینی و ارزشی و پایبندی به اصل متعالی به نام حجاب و عفاف در چنین شرائطی یک ضرورت بسیار مهم تلقی می‌شود.

دیلمی تصریح کرد: آنچه مسلم است استفاده از شبکه های مخرب ماهواره ای و دل سپردن به افکار پلید دشمن، چیزی جز، فروپاشی خانواده، اشاعه فحشا، انحراف جوانان، تخریب اصل حجاب و عفاف، خیانت و پدیده شومی به نام اعتیاد و طلاق و کم شدن عیار غیرت و عفت را به دنبال نخواهد داشت.

انتهای پیام/