Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جلسه کتابخانهای عمومی شهرستان آزادشهر، امروز مورخ 26 آبان 1395 در سالن جلسات فرمانداری آزادشهر باحضور فرماندار و مسئولین کتابخانه ها، رئیس اداره ارشاد و نماینده ای از شهرداریها و شوراها شهرهای شهرستان  برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، جلسه کتابخانه های عمومی شهرستان آزادشهر، امروز مورخ 26 آبان 1395 در سالن جلسات فرمانداری آزادشهر باحضور فرماندار و مسئولین کتابخانه ها، رئیس اداره ارشاد و نماینده ای از شهرداریها و شوراها شهرهای شهرستان  برگزار شد.

در این جلسه حبیب شفائی نوده، فرماندار آزادشهر خطاب به حاضران گفت: ما برای ساخت کتابخانه ها به سختی و با رایزنی های زیاد بودجه می گیریم اما پولها خوب مدیریت نمی شود.

 شفائی ادامه داد: در کتابخانه نوده سالن اجتماعات را در طبقه بالا طراحی کرده اند و در آن ستون های 1.10*1.10 با میلگردهای زیاد استفاده کرده اند در حالی که می شد سالن پایین درنظر گرفته شود یا محاسبات دقیق تری انجام داد. من از دوستان تقاضا دارم که نظارتها را بیشتر کنند و ایرادها را بگویند.

فرماندار شهرستان آزادشهر درباره جذب مردم به کتابخوانی و گسترش این فرهنگ، اظهارکرد: ساختمانها و کتابهای زیادی داریم اما جذب کتابخوان نداریم. ما باید در کتابخانه ها زیبایی و جاذبه ایجاد کنیم و امکانات رفاهی را محیا کنیم.

وی دررابطه به اهمیت کارها تصریح کرد: به کارها اهمیت بدهید، حتی اگر آنها مسائلی جزئی و پیش پا افتاده به نظر برسند. با پیام فرستادن از راه دور کاری پیشرفت نمی کند و باید حضور بیشتری در انجام کار داشته باشیم و جهادی کار کنیم.

شفائی در رابطه به طرح کتابخانه های روستایی و مشکلات پیرامون آن اظهار کرد: طرح را برای مردم روستا تشریح کنید و خدمت رسانی را بیان کنید آنوقت خود مردم روستا در ساخت به شما کمک خواهند کرد.

فرماندار شهرستان ادامه داد: هر زمانی که دوستان خواستند به روستاها برای پیگیری کارها بروند اعلام کنند تا ما بخشدار مربوطه را با آنها همراه کنیم.

نکته قابل توجه این جلسه پیگیری تلفنی فرماندار از دهیار قورچای در خصوص جایگاه کتابخانه بود که از قضا وی در فرمانداری حضور داشت و به جلسه آمد.

 بدراقی دهیار قورچای گفت: مبلغ 4 میلیون تومان توسط دهیاری برای ساخت کتابخانه پرداخت خواهد شد و خود من هم حاضرم از دارایی های شخصی، مبلغ 4 تا 4.5 میلیون تومان برای کمک به ساخت کتابخانه بپردازم.

انتهای پیام/