Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

  پیرو تماسهای تلفنی شهروندان عزیز مبنی بر خراب بودن مسیر پیاده روها خبرنگار ما به سطح شهر آزادشهر رفت و این موضوع را بررسی کرد.

به گزارش تیتر آزاد، پیرو تماسهای تلفنی شهروندان عزیز مبنی بر خراب بودن مسیر پیاده روها خبرنگار ما به سطح شهر آزادشهر رفت و این موضوع را بررسی کرد.

در برسی به عمل آمده مشخص شد که این ادعای شهروندان عزیز درست بوده است و تقریبا تمام پیاده روهای سطح شهر وضعیتی نامطلوب دارد.

 نکته قابل ذکر آن است که، پیاده روی جلوی شهرداری آزادشهر نیز وضعیتی اسفناک دارد و این نشان می دهد که مسئولین شهرداری از این موضوع مطلع هستند.

اکثر پیاده رو های شهر سنگ فرش نشده است و بتن آن نیز به مرور زمان و به علت سیمان کم بکار رفته، دچار خوردگی شده و در برخی از جاها چاله شده است.

در برخی از نقاط شهر که مغازه داران پیاده روی جلوی مغازه خود را سنگ فرش کرده اند، تنوع مدل سنگ فرشها نمای نازیبایی را به شهر داده است.

در اجرای برخی از سنگ فرشها، بتن مناسبی استفاده نشده است، این موضوع باعث می شود سنگ فرش از زمین جدا شده و آب در زیر آنها جمع شود و با عبور عابرین از روی آنها، گل وکثافت جمع شده در زیر سنگ فرش بر روی مردم بپاشد و لباس آنها را کثیف کند.

در برخی از جاها مغازه داران برای سنگ فرش کردن جلوی مغازه خود ارتفاع حدود 15 سانتی به سنگ فرش داده است که باعث ایجاد پستی و بلندی در پیاده روها شده و عبور و مرور را برای شهروندان سخت کرده است.

در برخی از خیابانهای فرعی عرض پیاده رو خیلی کم است و ستون برق نیز در وسط آن قرار دارد که مردم برای گذر از آنجا مجبور هستند به داخل خیابان بروند.

این مشکلات فراوان که اعلام شد باعث شده است تا مردم خیابان را برای رفت وآمد خود انتخاب کنند و بر ترافیک شهر بیفزایند.

در گفتگو با شهردار و تذکر این موارد وی از نبود بودجه کافی برای سنگ فرش کردن پیاده روها خبر داد. با وجود طلب زیاد شهرداری از برخی از سرمایه داران شهر، آیا نباید مسئولین پیگیر وصول طلب شوند تا مشکل بودجه شهرداری حل شود.

متاسفانه دیده شده که شهرداری در وصول طلب خود از مردم ضعیف تواناتر است تا  وصول آن از سرمایه داران و افراد وابسته به مسئولین دولتی، که این خود ضعف بزرگ شهر و شهرستان ما است.

 

SDC10813

SDC10809

SDC10810

SDC10812 

SDC10808انتهای پیام/