Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مراسم تشییع پیکر شهید گمنام با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان آزادشهر امروز برگزارشد.

به گزارش تیتر آزاد٬ امروز ۸ آذر ۹۵ پیکر شهید گمنام از جلوی سپاه آزادشهر تا میدان مرکزی شهر بر دوش مردم ولایتمدار آزادشهر تشییع شد.

در میدان شهر تشییع کنندگان به نوحه سرایی و سینه زنی پرداختند و فرماندار آزادشهر٬ حبیب شفایی نیز نوحه ای در وصف شهدا خواند و در نوحه خود بسیجیان را از تبار شهدا معرفی کرد.

بعد از تشییع پیکر این شهید٬ پیکر وی به سرباز خانه نوده برده شد و با حضور مردم٬ کارکنان و سربازان پادگان نوده بر پیکر شهید نماز خوانده و در آنجا به خاک سپرده شد.

لازم به ذکر است که عصر دیروز مردم و مسئولین شهرستان آزادشهر به پیشواز این شهید گمنام آمدند و در مسجد جامعه آزادشهر٬ مردم در کنار پیکر شهید مراسم عزای ۲۸ صفر را برگزار کردند.

 

این فرزند روح ا...٬ در منطقه ام الرصاص٬ جزیره مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده است. با آزمایش دی ان ای سن این شهید در زمان شهادت ۲۷ سال اعلام شده است.

عکسهای مراسم دیروز عصر

x1

x2

x3

x4

x5

x6

x7

x8

 

عکسهای امروز 

c0

 

c1

  

c2

  

c3

  

c4

  

c6

  

c7

 

c8

 

c9

 

c10

 

c11

 

c12

 

c13

 

c14

 

c15

 

c16

 

c17

 

c18

 

c19

 

c20

 

انتهای پیام/