Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ربابه سمیعی گفت: زنان در اسلام از جایگاه والایی برخودار هستند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ربابه سمیعی در پنجمین جلسه بانوان فرهیخته آزادشهر گفت: در شریعت اسلام زنان در جایگاه والایی هستند.
کار شناس امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر با بیان اینکه امروزه در جمهوری اسلامی ایران مسأله زنان در دو عرصه خانواده و جامعه تبیین می‌شود، افزود: این نگاه به مسائل زنان که نشات گرفته از دین مبین اسلام است، سبب ارتقای توانمندی های بانوان و پیشرفت جامعه شده است.
سمیعی با تاکید بر اینکه اسلام برای زنان جایگاهی انسانی قائل است،اظهار داشت: از این منظر زن دارای کرامت است و به‌عنوان سنگ بنای خانواده و جامعه محسوب می‌شود و بر اساس این نگرش حضور زنان در عرصه های مختلف فعالیت های اجتماعی مانع از تشکیل خانواده و استحکام بخشیدن به آن نمی شود.

کار شناس امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی آزادشهرتصریح کرد: زنان در اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی بسیار تاثیرگذار هستند و به‌ویژه در اشاعه و رعایت اخلاق اسلامی می توانند به مسئولان کمک کنند.
وی در خاتمه از بانوان خواست با تدوین برنامه ای عملیاتی در خصوص حماسه 9 دی،دهه فجر و در حوزه های مختلف در شهرستان فعالیت های خود را ارائه کنند.
گفتنی است، این نشست 30آذر 95 در اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر برگزار شد.