Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان آزادشهر در رابطه با حماسه ۹ دی در مصاحبه با به خبرنگار ما اظهار کرد: در ۹ دی سال ۸۸ مردم با بصیرت ما٬ در حالی که خشم و بغض در گلو داشتند٬ به خیابان ها آمدند و از حوادث رخ داده در عاشورا و از فتنه گران اعلام انزجار کردند.

به گزارش تیترآزاد ٬ جعفر عسکری٬ رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان آزادشهر در رابطه با حماسه ۹ دی در مصاحبه با به خبرنگار ما اظهار کرد: درحماسه ۹ دی سال ۸۸ به یکباره میلیون ها نفر در تهران و سراسر کشور؛ در شهرها و حتی روستاهای کشور این تظاهرات بسیار با شکوه را برگزار کردند٬ گویا دست اراده ی خدایی و روح حضرت امام حسین(ع) بر حماسه ی ۹ دی حاکم بود.

عسکری ادامه داد: در ۹ دی سال ۸۸ مردم با بصیرت ما٬ در حالی که خشم و بغض در گلو داشتند٬ به خیابان ها آمدند و از حوادث رخ داده در عاشورا و از فتنه گران اعلام انزجار کردند.

رئیس اداره تامین اجنماعی آزادشهر افزود: این حضور گسترده٬ به افرادی که آن جسارت ها و آن حرکات سخیف را در روز عاشورا انجام داده‌ بودند نشان داد که مردم ایران را نمی شناسند و نمیدانند که عاشورا نقطه ی جوش اعتقادات مذهبی ملت بزرگ ایران است.

وی با اشاره به بیانات رهبری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ماجرای ۹ دی مشابهتی با کربلای سیدالشهدا (ع) و با محرم و صفر اوایل انقلاب ما داشت. و همچنین رهبر فرزانه فرمایش کردند؛ حماسه ی تاریخی و ماندگار ۹ دی یکی از قله های فراموش نشدنی است٬ زیرا ۹ دی حرکتی مردمی و متکی بر ایمان اراده ی الهی و برخاسته از بصیرت، شناخت موقعیت و حضور در لحظه های مورد نیاز بود.

عسکری در ادامه گفت: انتخابات ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ با مشارکت ۸۵درصدی مردم٬ در تاریخ برگزاری انتخابات ها در دنیا کم نظیر بود و این موضوع می توانست منافع معنوی و اجتماعی و سیاسی بسیاری برای کشور ما به همراه داشته باشد٬ اما دشمنان و فتنه گران برای ما چالشی را پدید آوردند تا فتنه ی ۸۸ شکل گیرد و حضور مردم کم رنگ جلوه داده شود و برای براندازی تلاش کردند.

رئیس اداره تامین اجنماعی آزادشهر افزود:اما بحمدالله این چالشی که دشمنان انقلاب اسلامی بوجود آوردند، با مواضع هوشمندانه ی رهبر معظم انقلاب و با حضور هوشمند و با بصیرت مردم در همین حماسه ی ماندگار و تاریخی ۹ دی خنثی شد. از این منظر، ۹ دی اتفاق معمولی ای نبود بلکه اجتماعات بزرگ بصیرت و ولایتمداری مردم ایران بود .

 وی در پایان تاکید کرد: حماسه ی ۹ دی رویداد بسیار بزرگی بود که با تبیین و حمایت رهبر معظم انقلاب جایگاه حقیقی خود را پیدا کرد. بنابراین جا دارد امسال نیز چون سالهای گذشته  ۹ دی ۱۳۹۵ که در روز پنجشنبه برگزار میگردد  همه ی ما دوشادوش مردم عزیز با مشت های گره کرده مجددا" مشت محکمی به دهان فتنه گران زده و بانگ  مرگ بر آمریکا و اسراییل را به صدا درآوریم.

انتهای پیام/