Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

با توجه به شعار امسال که سال اقتصاد مقاومتی ٬ اقدام و عمل است٬ بسیج سازندگی سپاه درصدد ایجاد مشاغل پایدار برای مردم کشور عزیزمان می باشد. از جمله این فعالیت های انقلابی٬ طرح خشک کردن میوه ٬ سبزیجات و گیاهان دارویی است.

به گزارش تیتر آزاد٬ بسیج سازندگی سپاه آزادشهر در راستای ایجاد اشتغال پایدار و تبدیل استان به قطب صنایع تبدیلی٬ طرح خشک کن میوه و سبزیجات را به علاقمندان ارائه کرد و برای خرید دستگاه های خشک کن به آنها وام بلند مدت با تنفس ۶ ماهه پرداخت کرد.این در حالی است که ادارات دیگر توفیق چندانی در ارائه طرح های اقتصادی در راستای اقتصاد مقاومتی نداشته اند.

این طرح که با تحقیقات ۸ ماهه کارشناسان بسیج سازندگی سپاه استان و شهرستان آزادشهر معرفی شده است مزایای زیادی دارد. از مزیت های این طرح می توان به ایجاد اشتغال پایدار برای هر دستگاه ۴ نفر٬ جلوگیری از تلفات باغی و سبزی کاری٬ تضمین بازار خرید محصول و هماهنگی با صادر کنندگان محصول برای صادارت به کشور های خارجی٬ آموزش افراد برای تولید محصول با کیفیت٬ استفاده از اشخاص دارای مدارک مرتبط و یا سابقه کاری مرتبط برای جلوگیری از ضرر و زیانهای احتمالی و رایزنی با باغداران و سیفی کاران برای خرید محصولات آنها با قیمت مناسب که رضایت طرفین را به همراه خواهد داشت.

در این راستا با مصاحبه ای که با علیرضا عبادت طلب تولید کننده دستگاه های خشک کن میوه و اولین تولید کنند میوه خشک در کشور داشتیم وی اظهار کرد: این کار برای اشتغالزایی خیلی مناسب است و افراد می توانند با پیشرفت در این کار و توسعه کار خود به وضعیت مالی خیلی خوبی برسند.

عبادت طلب ادامه داد در رابطه با محصولات خود عنوان کرد: ما سه مدل دستگاه می سازیم. دستگاهایی با ورودی میوه ۲۰۰ ٬ ۷۰۰ و ۱۵۰۰ کیلویی و این دستگاها که برای این طرح سفارش داده شده است ۲۰۰ کیلویی است.

تولید کننده دستگاه خشک کن میوه افزود ادامه داد: میانگین ورودی میوه این دستگاه ۱۸۵ کیلو است و همانطور که می دانید چگالی و حجم میوه ها با هم متفاوت است و سقف ورودی میوه در این دستگاه ۲۰۰ کیلو است.

اولین تولید کننده میوه در ایران افزود: بطور معمول و میانگین از هر ۱۰ کیلو میوه تازه ٬ ۱ کیلو میوه خشک تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: هزینه برق و گاز مصرفی این دستگاه در طول یک ماه حدود ۲۰۰ هزار تومان خواهد شد.

عبادت طلب در پایان گفت: با برآورد و تجربه ای که ما از این کار داریم سود نهایی این کار با احتساب حقوق کارگران و هزینه های جاری بیش از ۲۰ درصد است.

 

s1

s5

s6

s7

s9

s10

 

انتهای پیام/