Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 از ابتدای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ ٬ آموزش و پرورش  شهرستان آزادشهر با همکاری ستاد اقامه نماز و حمایت امام جمعه شهرستان٬  طرح نشست صمیمی امام جمعه با دانش آموزان و پرسش و پاسخ حول محور مسائل شرعی را در این شهرستان برگزار می کند. 

به گزارش تیتر آزاد٬ از ابتدای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ ٬ آموزش و پرورش  شهرستان آزادشهر با همکاری ستاد اقامه نماز و حمایت امام جمعه شهرستان٬  طرح نشست صمیمی امام جمعه با دانش آموزان و پرسش و پاسخ حول محور مسائل شرعی را در این شهرستان برگزار می کند.

در این طرح امام جمعه شهرستان٬ هر هفته در یک مدرسه حضور می یابد  و بعد از اقامه نماز به سولات دانش آموزان پاسخ می گوید و بعد از اتمام این جلسه به خانه یک شهید دانش آموز می رود و از خانواده شهید عیادت می کند.

از آنجا که شهرستان آزادشهر ۳۰ شهید دانش آموز و فرهنگی دارد ( اغلب آنها دانش آموز هستند)٬ در خانه هر شهید یک جزء قرآن کریم خوانده می شود تا به این ترتیب با بازدید از تمام خانواده شهدای دانش آموز٬ قرآن کریم یک دور ختم کامل شود.

در این مراسم قرآن خوانی٬ دانش آموزان حضور دارند و هر دانش آموز و در قرائت قرآن شرکت می کنند.

لازم به ذکر است که این طرح قرآن خوانی در فصل امتحانات بدون حضور دانش آموزان برگزار می شود و معلمین و مسئولین بجای دانش آموزان در خانه شهدا حاضر شده و به ختم آن جزء از قرآن کریم می پردازند.

امروز ظهر نیز در راستای همین طرح٬ امام جمعه شهرستان آزادشهر عین ا... شهابی٬ برای اقامه نماز و جواب به سوالات شرعی دانش آموزان به دبستان دخترانه جمهوری رفتند.

در این نشست گرم و صمیمی٬ دانش آموزان با طرح سولات دینی و شرکت در پاسخ دادن به سولات دوستان خود محفل دلنشین و فراموش نشدنی ای را ایجاد نمودند.

در انتها امام جمعه شهرستان به دانش آموزانی که جواب صحیح به مسائل شرعی دادند٬ با انتخاب بهترین پاسخ دهندگان٬ به وسیله دانش آموزان به آنها جوایزی به رسم یادبود اهدا کرد. 

شهابی همچنین با کمک گرفتن از دانش آموزان ٬ با حجاب ترین دانش آموزی را که همواره با چادر به سر دارد و خوش اخلاق ترین فرد در بین بچه های مدرسه است را شناسایی کرد و جایزه ای به وی داد.

بعد از اتمام این نشست حجت الاسلام شهابی به منزل شهید دانش آموز عبدا... میرعرب رفت و از خانواده وی عیادت کرد. 

همانطور که در توضیح طرح گفته شد٬ به دلیل نزدیکی فصل امتحانات ٬ معلمین و مسئولین اداره آموزش پرورش و بسیج دانش آموزی در این محفل شرکت داشتند و به ختم یک جزء از قرآن پرداختند.

در این دیدار٬ پدر شهید از بی توجهی مسئولین به خانواده شهدا گلایه کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولین به وضعیت این خانواده ها شد.

در انتها لوح یادبودی به همراه چفیه و کارت هدیه ای به خانواده شهید اهدا شد.


 

a1

a2

a5

a6

a7

a8

a9

a10

a11

a12

a13

a14

a15

a16

a17

a18

 

انتهای پیام/