Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در پی تخلفات زیاد ساختمانی یکی از اعضای شورای شهر شهرستان آزادشهر٫ همشهریان از تخلف دیگر ساختمانی این عضو در مسائل قانونی وابسطه به ملک وی خبر دادند.

به گزارش تیتر آزاد٬ در پی تخلفات زیاد ساختمانی یکی از اعضای شورای شهر شهرستان آزادشهر٫ همشهریان از تخلف دیگر ساختمانی این عضو در مسائل قانونی وابسطه به ملک وی خبر دادند.

این ملک که تخلف ماده ۱۰۰ دارد و بدون رفع این مشکل در حال بهربرداری است٬ از سمت جنوب با زمین شهرداری مجاور است و این موضوع باعث دردسر جدیدی برای این عضو شورای شهر شده است.

وی که بدون خرید زمین شهرداری در این سمت در ورودی گذاشته و قسمتی از ساختمان چند طبقه ساختمان خود را در آن ساخته است اکنون با اعتراض مردم و برخی از مسئولین شهرستان روبرو شده است .

طبق ماده ۸۶ قانون شوراها ٬ معامله اعضای شورا و وابستگان درجه یک آنها با شهرداری ممنوع است.

این عضو شورا که نمی تواند این زمین را بخرد با تماسهای مکرر با استانداری ٬ نامه ای برای شورای شهر آورده است که به شهرداری اجازه می دهد طبق ماده ۱۹ قانون شهرداری ها ( در فروش زمین شهرداری٬ اولویت با صاحب زمین مجاور است) این ۱۰ متر زمین را به وی بفروشد. اما این قانون برای خرید این زمین لازم است ولی کافی نیست و وی برای خرید این زمین باید از شورا استعفاء دهد و یا شخص دیگری زمین را خریداری نماید و وی از او این زمین را بخرد.

در تماس شهروندان با تیتر آزاد از مسئولین شهرستان و استان خواسته شده است؛ بررسی کنند٬ چرا اعضای شورا و مسئولین میتوانند با وجود تخلف ساختمانی از ساختمان خود بهره برداری کنند اما عموم مردم با اندک مشکلی اجازه بهره برداری از ساختمان خود را ندارند.

انتهای پیام/