Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دیشب در دفتر امام جمعه آزادشهر٬ جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان برگزار شد. در این جلسه اعضای کارگروه های تخصصی فرهنگی مشخص شدند.

به گزارش تیتر آزاد٬ دیشب در دفتر امام جمعه آزادشهر٬ جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان برگزار شد. در این جلسه امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین عین ا... شهابی ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری اظهار کرد: طبق درخواست عزیزان مقرر شد تا ستاد نماز جمعه به کارگروه های تخصصی تقسیم شود و برای پیشیرد مسائل نماز و نماز جمعه٬ افراد فعال٬ جوان و ولایی را به عضویت این کارگروه ها در آوریم.

شهابی ادامه داد: آمده ایم قرارگاهی تشکیل دهیم که در این قرارگاه کارهای فرهنگی شهر قرار است انجام شود. یعنی تمام قرارگاه های فرهنگی باید زیر چتر این قرارگاه قرار بگیرند. اگر در شهر کم و کاستی و نواقصی از لحاظ فرهنگی است یا آن تحولاتی که باید انجام شود و انجام نمی شود همه و همه متوجه این قرارگاه خواهد بود.

امام جمعه آزادشهر افزود: البته اگر تحول خوبی در کارهای فرهنگی صورت گیرد آن هم باید از این قرارگاه باشد.

وی در ادامه گفت: اگر شما از فرماندار یا فرمانده سپاه یا هر ارگان و اداره ای دعوت کنید و پیشنهادات خود را به آنها بدهید٬ آنها حتما از این پیشنهاد ها استقبال خواهند کرد.

 

شهابی درباره حضور جوانان در عرصه فرهنگی خاطرنشان کرد: اگر جوانان در مسائل فرهنگی ورود پیدا کنند با این تلاش و نیروی جوانی ای که دارند و با ذهن های خلاق و افکار روشن حتما تحول عظیمی در بحث فرهنگ رخ خواهد داد. 

امام جمعه ادامه داد: هر کجا نیروی جوان با توکل برخدا و تکیه بر ایمان و اخلاص عمل وارد میدان شود بطور حتم نتیجه کار رضایت بخش خواهد بود.

B1

B2

B3

B4

 B5

B7 

B8 

همشهریان عزیز توجه داشته باشید که نماز جمعه مرکز اطلاع رسانی نظام اسلامی است و باید مسلمین در این واجب الهی حضور گسترده ای داشته باشند تا نظام از فتنه و توطئه های دشمنان در امان بماند. 

 انتهای پیام/