Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جلسه بررسی راه حل های ازدواج پایدار و مبارزه فرهنگی با مسئله شوم طلاق امروز در دفتر رئیس دادگستری شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد٬ جلسه بررسی راه حل های ازدواج پایدار و مبارزه فرهنگی با مسئله شوم طلاق امروز در دفتر رئیس دادگستری شهرستان آزادشهر برگزار شد. در این جلسه آیت ا... شاهرودی نماینده خبرگان رهبری استان گلستان٬ حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه شهرستان ٬ حجت الاسلام رمضان بازاری جامخانه رئیس دادگستری آزادشهر٬ حبیب شفاهی فرماندار٬حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات٬ حجت الاسلام سید مصطفی میرفیضی مدیر حوزه الغدیر و جمعی از دفتر داران ازدواج و طلاق و مسئولین اداره بهداشت ٬ بهزیستی ٬ دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام بازاری رئیس دادگستری آزادشهر ضمن تشکر از حضور مدعوین اظهار کرد: در کشور ما تقریبا در هر ۳ دقیقه یک طلاق اتفاق می افتد و از این حیث کشور ما با کشورهای غربی توسعه یافته (از لحاظ صنعتی و کشاورزی) در حال همسو شدن است.

رئیس دادگستری ادامه داد: در آن کشورها نهاد خانواده استحکام چندانی ندارد و رو به زوال است در حالی که در جامعه ما که یک جامعه سنتی و اسلامی است خانواده بنیاد محکمی داشته است. چند صباحی است که به دلیل وجود شبکه های اجتماعی و ماهواره و... این بنیان مقدس در حال تهدید است.

 وی افزود: در استان ما آیت ا... شاهرودی دغدغه حل این معضل را دارد و به عنوان یک فرد دلسوز به میدان آمده و بصورت جدی در مقابل طلاق و تبعات طلاق تلاش می کند. 

در ادامه جلسه آیت ا... شاهرودی به معرفی طرح پیشنهادی خود برای مبارزه جدی با این معضل جامعه پرداخت و از موفقیت این طرح در شهرستان علی آباد که به عنوان شهری که این طرح بصورت آزمایشی در آن اجرا شده بود سخن گفت.

آیت ا... شاهرودی ضمن نشان دادن مستندات موفقیت اجرای این طرح به مدعوین از استقبال مسئولین کشوری و نمایندگان مجلس از این برنامه خبر داد.

وی همچنین اعلام کرد : در این طرح تحقیقات گسترده بر روی علل طلاق و راههای پیشگیری از آن ٬ جمع آوری نظرات قضات٬ وکلا و روانشاسان در این خصوص و کارهای کارشناسی گسترده ای انجام شده است.  

در طرح نمایند مجلس خبرگان رهبری استان گلستان٬ زوجین مکلف می شوند که قبل از عقد در ۵ ساعت کلاس وظایف اخلاقی ٬  مسائل روانشناختی ٬ ایمنی منزل و خانواده٬ آموزه های بهداشتی و مسائل مربوط به نزدیکی و مقررات قضایی شرکت کنند.

a1

a8

a5

a7

a2

a3

a4

a6

 

 

 a9 

 انتهای پیام/