Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دوره توانمند سازی داوران و کار شناسان قرآن، عترت و نماز استان گلستان امروز در دبیرستان شبانه روزی نوده خاندوز از توابع شهرستان آزادشهر برگزار شد و همچنین سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان گلستان در بخش دانش آموزی و فرهنگیان از ۸ اردیبهشت ۹۶ تا ۱۱ اردیبهشت ۹۶ در دو شهرستان آزادشهر و علی آباد برگزار خواهد شد. 

به گزارش تیترآزاد، دوره توانمند سازی داوران و کار شناسان قرآن، عترت و نماز استان گلستان امروز در دبیرستان شبانه روزی نوده خاندوز از توابع شهرستان آزادشهر برگزار شد.

سید رضا حسینی رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره بالا بردن دانش و معلومات داوران و به روز کردن مهارتها و هماهنگی بیشتر بین داوران است. در این دوره وظایف هر یک از داوران در بخش تخصصی خودشان بنا به دستورالعملهای جدید آموزش داده شد و آموخته های داوران کشوری را به آنها انتقال دادیم.

حسینی ادامه داد: در حاشیه این دوره ۱۷ نفر از کارشناسان قرآن ،عترت و نماز استان به بحث و تبادل نظر پرداختند و برنامه های خود را به مسئولین استانی ارائه نمودند.

3

رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز استان گلستان تصریح کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان گلستان در بخش دانش آموزی و فرهنگیان از ۸ اردیبهشت ۹۶ تا ۱۱ اردیبهشت ۹۶ در دو شهرستان آزادشهر و علی آباد برگزار خواهد شد. امروز میزبانان مسابقات گزارشی از فرآیند اجرایی کارها را اعلام کردند و خواستار همفکری ، مشارکت و هماهنگی بیشتر برای برگزاری بهتر مسابقات شدند.

وی در خصوص زمان برگزاری مسابقات اعلام کرد:  ۸ و ۹ اردیبهشت ۹۶ مسابقات دختران و فرهنگیان خانم در علی آباد و ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ۹۶ مسابقات پسران و فرهنگیان مرد در شهرستان آزادشهر برگزار می شود. سپس برای نفرات برتر این مسابقات دوره تقویتی و آموزشی برگزار خواهد شد.

حسینی افزود: در بعد از ماه رمضان سال ۹۶ مرحله دوم مسابقات برگزار می شود و نفرات اول ، دوم و سوم به مسابقات کشوری در اردبیل و مشهد اعزام خواهند شد. معمولا این مسابقات در تابستان برگزار می شود.

لازم به ذکر است که حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر نیز در این دوره به عنوان سخنران حضور داشت و در سخنان خود به عظمت و اهمیت جایگاه قرآن پرداختند. نماز جماعت این دوره نیز به امامت حجت الاسلام شهابی برگزار شد.

انتهای پیام/