Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

از دیرباز دشمنان اسلام و شیاطین در صدد تخریب اسلام و اولیا و انبیا الهی بوده اند .فراماسونرها با محوریت انگلستان و آمریکا سالهاست به بررسی چگونگی مقابله با ادیان الهی ، اسلام و شیعه پرداخته اند و راه های مختلفی را آزموده اند .

به گزارش تیتر آزاد، یک جوان انقلابی که نخواست نام او فاش شود با ارسال مطلبی به تیتر آزاد به تحلیل توطئه های دشمنان و مدعیان نوظهور پرداخت که متن تحلیلیه او به شرح زیر است.

بسمه تعالی

از دیرباز دشمنان اسلام و شیاطین در صدد تخریب اسلام و اولیا و انبیا الهی بوده اند .فراماسونرها با محوریت انگلستان و آمریکا سالهاست به بررسی چگونگی مقابله با ادیان الهی ، اسلام و شیعه پرداخته اند و راه های مختلفی را آزموده اند .باید اعتراف کرد که آنها در این امر موفقیت هایی کسب کرده و تفکر فراماسونری - صهیونی را در ادیان الهی وارد نموده اند مانند یهودیت صهیونیستی ، مسیحیت صهیونیستی و اسلام صهیونیستی .

در حال حاضر ایران تنها کشوری است که در بحث حاکمیتی نه تنها به آنها نپیوسته بلکه به مقابله با آنها نیز پرداخته است، برای همین، دنیای کفر برای مقابله با ایران هم پیمان شده و اتاق های فکر و بنیادهایی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل داده است .

پیروان ابلیس از ابتدای انقلاب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به هر حربه ای دست زده اند ، از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم های ظالمانه و فتنه های متنوع ای که در دستور کار خود قرداده اند . آنها با نفوذ در بین مسئولین کشور و حتی نفوذ در حوزه های علمیه سعی در تخریب چهره نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

این دشمنان شیطان پرست، بعد از تحقیقات بسیار به این نتیجه رسیده اند که « شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای آنهاست و پرنده ای است که دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ ». این مطالب را فوکویاما در اوج پیروزی های ما در سال 1365 می گوید و ادامه می دهد: «بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی اوست، چون شیعه در انتظار عدالت به سر می برد، امیدوار است و انسان امیدوار هم شکست ناپذیر است، نمی توانید کسی را تسخیر کنید که مدعی است فردی خواهد آمد که در اوج ظلم و جور، دنیا را پر از عدل داد خواهد کرد».

بر اساس نظریه فوکایاما بال سبز شیعه همان فلسفه انتظار یا عدالت خواهی است. او می گوید: «بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا ناپذیر کرده است» شیعه با این دو بال افق پروازش خیلی بالاست و تیرهای زهراگین سیاسی، اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی، اخلاقی و ... به آن نمی رسد.

وی می افزاید: آن نقطه که خیلی اهمیت دارد بعد سوم شیعه است و آن این است که این پرنده زرهی بنام ولایت پذیری بر تن دارد که آنها را شکست ناپذیر نموده است.

محققان صهیونیستی برای نابودی شیعه تلاشهای زیادی کردند و شبهات مختلفی را مطرح نمودند ، اما وجود ولی فقیه و روشنگری های ایشان همواره دست آنها را برای شیعیان رو کرده است.

پیروان ابلیس بعد از سالها به این نتیجه رسیدند که همزمان با ایجاد شبهات و قیچی کردند بالهای پرنده شیعه، باید سپره دفاعی آن یعنی جایگاه ولایت فقیه را تضعیف و یا نابود کنند تا بتوانند پرنده شیعه را از بین ببرند.

این شیاطین صهیونیستی برای محقق کردن اهداف خود در ایران، علاوه بر استفاده از ابزار های بین المللی که در دست دارند، نیاز به عوامل اجرایی ای در داخل ایران داشتند تا بتوانند اعتقادات مردم را تضعیف کرده و آنها را نسبت به نظام و ولایت بد بین کنند. از این رو سعی در نفوذ فکری- اعتقادی در بین مسئولین کشور کردند و توانستند عده ای را با خود همراه کنند.

فراماسونهای شیطان پرست، با کمک افرادی که از قبل آموزش داده و وارد بدنه مسئولین کشور کرده بودند، دست به فسادهای اقتصادی و اجتماعی زده و در پستهایی که داشتند به مردم ظلم می کردند تا آنها را به همه چیز بدبین کنند ، در عین حال با استفاده از قدرتی که در سازمان ملل داشتند، تحریم های ظالمانه ای را بر علیه ایران وضع کردند تا کشور را با مشکلات اقتصادی مواجه و فشار بر مردم را دو چندان کنند.

این شیاطین می دانستند که رهبری نظام فرد باهوشی است و راهکار هایی برای خارج شدن از این مشکلات ارائه خواهد داد، برای همین، طرح نفوذ فکری در بین مسئولین تاثیر گذار را کلید زده بودند تا با مخالفتهای آنها، سخنان و رهنمود های رهبر ایران عملیاتی نشده و یا ناقص اجرا شود و مشکلات پا برجا بماند و آنها در فاز دیگر براندازی از آن استفاده کنند.

پیروان اندیشه فراماسونری که برای براندازی نظام اسلامی ایران سالها تحقیقات انجام داده بودند، برای تخریب چهره روحانیت نیز برنامه داشتند، زیرا این روحانیت بود که همواره در برابر توطئه های آنها موضع می گرفت و به پشتیبانی از ولایت فقیه می پرداخت. از این رو باید روحانیون حقیقت گو تخریب شده و افرادی را که سالها  آموزش داده بودند وارد حوزه می کردند تا صدای شیطان از بلندگوی روحانیت فریاد زده شود.

دشمنان انقلاب در طرحی موازی به تخریب چهره های انقلابی و مسئولین پاکدست نظام پرداختند و با نشر اکاذیب اذهان عمومی را نسبت به آنها بدبین کردند تا سخنان آنان برای مردم بی ارزش شود. در عین حال با تمام امکانات و افراد سعی در تخریب چهره ولی فقیه و رهبر ایران کردند.

لازم به توجه است که بدانیم، این دسیسه ها زمانی درست اجرا می شد که عوام مردم خبرهای فساد مسئولین را بشنوند و باور کنند و سخنان چندگانه و متناقض از روحانیت بشنوند و در دو راهی بمانند. از این رو از رسانه های وابسطه در داخل وخارج از کشور کمک گرفتند و به سیاه نمایی وضع موجود پرداختند و همان مسئولین نفوذی، خود شیپور چی این تبلیغات شدند.

البته گروهی از مسئولین و رسانه های کشور نیز ناخواسته آب در آسیاب دشمن ریختند و بجای اینکه به رهنمود های رهبری گوش دهند و متوجه توطئه دشمنان شوند و آن را برای مردم فاش کنند، بخاطر مسائل حزبی به سیاه نمایی چهره دولت ها پرداختند و از مکر دشمنان غافل شدند.

پیروان ابلیس در فاز دیگر طرح براندازی خود به معرفی چهره های مدعی عدالت خواهی و اسلام خواهی پرداختند. در این فاز مدعیان نو ظهور، که افرادی دوره دیده می باشند با تکیه بر تجربیات روانشناسی و سیاسی غربی و تسلط بر قرآن و روایات به میدان می آیند و با اشاره به فسادهای مسئولین و نتیجه نداشتن راهکارهای رهبر ایران به عنوان ولی فقیه و تخریب چهره رهبر، سعی در تخریب جایگاه ولی فقیه دارند.

این مدعیان که داعیه عدالت خواهی، اسلام خواهی و شیعه بودن دارند با استفاده از آیات قرآن و احادیث معصومین سعی بر این دارند تا نشان دهند که ولی فقیه زایده فکر روحانیت است و خدا به فکر همه چیز بوده است و امامان معصوم را برای هدایت بشر فرستاده است.

در عین حال فراماسونرها در فضای مجازی با استفاده از افرادی که مسلط به قرآن و احادیث می باشند و دوره های روانشناسی را سپری کرده اند به حمایت از این مدعی می پردازند تا بدین وسیله خوانندگان مطلب را مجاب به پذیرش تفکر خود بنمایند.این افراد در اکثر نرم افزارهای ارتباط جمعی عضویت دارند و در مباحثه با افراد انقلابی که اطلاعات کافی برای این نبرد نابرابر را ندارند به شبهه اندازی و حمایت از مدعی دروغین خود می پردازند تا هم اعتقاد آن فرد و هم اعتقادات دیگر مشاهده کنندگان مباحثه را تضعیف کرده و ولایت فقیه را تخریب کنند.

زمانی که افراد مطالب نوشته شده توسط طرفین را مطالعه می کند بخاطر ظاهر واقعی مطالب حامیان مدعی نو ظهور دچار تزلزل می شود، حال اینکه این ظاهر واقعی باطنی فریبکارانه دارد و نتیجه سالها تلاش دشمنان است.

پیروان ابلیس بر این باورند که اسلام را فقط به وسیله اسلام باید نابود کرد و بر همین اساس فیلم ارباب حلقه ها را ساختند و در آن فیلم نشان دادند که حلقه ساخته شده از آتشفشان تنها در آتش فشان از بین خواهد رفت. این شیطان پرستان سعی دارند تا بنام اسلام به فساد بپردازند ، تا چهره اسلام را تخریب کرده و اعتقادات مردم را از بین ببرند.

پیشینه این تاکتیک شیطانی در زمان امام علی (ع) اتفاق افتاد، آنجا که معاویه به کودکان بزغاله ای را هدیه داد و بعد از مدتی دستور داد سربازانش در لباس سربازان امام بروند و این بزغاله ها را به زور از آن کودکان بگیرند و به این وسیله چهره امام علی (ع) را در بین مردم تخریب کند.

باید توجه کرد که فراماسونرها همواره چند حربه تاکتیکی همزمان را در دستور کار خود قرار می دهند تا در صورت لو رفتن یکی از توطئه ها، توطئه جایگزینی وجود داشته باشد.ما نباید از آنها غافل شویم و همواره باید رفتارهای آنها را رصد کنیم.

در پایان باید بگویم، متخصصان و اندیشمندان شیعه نباید نسبت به این موضوعات بی تفاوت باشند، بلکه آنها باید در این جنگ عقیدتی وارد میدان شده و از پتانسیل رسانه های انقلابی استفاده کرده و شبهات را برای مردم برطرف کنند. همچنین رسانه های داخلی نیز عملکردهای مسئولین پاک دست نظام را بازگو کرده و تنها به معرفی مسئولین مفسد کشور نپردازند تا مردم نسبت به انقلاب و نظام نا امید نشوند.

انتهای پیام/