Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حجت‌الاسلام رضا دیلمی از فعالیت 65 مبلغ و مبلغه دینی در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان آزادشهر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش تیترآزاد، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی ضمن اعلام این خبر به نقش تبلیغ دینی و تاثیرات آن در جامعه پرداخت و افزود: از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخصه های اعتقادی،بنا شده سازمان تبلیغات اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر افزود: آن چه مسلم است فرایند تبلیغ دینی، روحانی محور است و اگر اکنون در جوان­ ها دیانت و امید به آینده را می‌­بینیم، این مرهون نقش هدایتگرایانه ی علماء و روحانیونی و فعالان فرهنگی است که در بلاد مختلف با روحیه ی انقلابی خدماتی داشته اند و اعتلای اسلام ناب در گرو همین حضور است.

دیلمی تصریح کرد:در گذشته وظایف روحانیان نهایتا در اداره یک مسجد یا منبر خلاصه می‌شد، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، با توجه به گستردگی ‌ماموریت هایی طلاب و روحانیون، انتظارات فراوانی از آنان وجود دارد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به شبهاتی که هر روز استکبار جهانی علیه دین مبین اسلام مخصوصا قشر جوان وارد می‌کند، تصریح کرد: امروز دشمنان با هجمه های فراوان و القاء شبهات با صور مختلف می‌خواهند نسل جوان را به بی‌تفاوتی بکشانند، و بین مبلغین و جوان ها فاصله بیندازند و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای پاسخگویی به شبهات و تقویت باورهای دینی و نشر معارف اسلامی است.

دیلمی افزود: طلبگی یکی از برکات الهی است و در قبال این نعمت، مسئولیت سنگینی نیز بر عهده مبلغین و روحانیان گذاشته شده است.دیلمی
گفت: روحانیان انقلابی نماد هویت دینی و عظمت جایگاه خدمت به نظام اسلامی است و در قرن معاصر حضرت امام و مقام معظم رهبری از مصادیق اعظم و تابناکی هستند که چگونه با رهبری حکیمانه خود، کشتی اسلام را برای رسیدن به حیات طیبه هدایت کرده اند.

حجت‌الاسلام دیلمی، حضور در فضای سایبری را از رسالت های روحانیان و مبلغین دینی خواند و افزود: همان طور که دشمن از فضای مجازی
علیه اسلام ناب و مکتب غنی اهل بیت علیهم السلام استفاده می‌کند، طلاب و روحانیون نیز باید از این امکانات جهت تقویت باورهای اعتقادی مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/