Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در نیمه شب آخرین چهارشنبه سال 1395  یا همان چهار شنبه سوری 95 ، شاهد انفجار مغازه لوازم جانبی موبایل در خیابان نواب شهرستان آزادشهر بودیم. به علت تکمیل نبودن تحقیقات پلیس و عدم اظهار نظر قطعی مسئولین، مردم محل دلایل مختلفی را برای این انفجار اعلام می کردند. برخی از افراد علت حادثه را دشمنی با صاحب مغازه، برخی نشت گاز و برخی دیگر آن را عمدی می دانستند.

به گزارش تیترآزاد، محمدرضا اصلانی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص انفجار چهار شنبه سوری سال ۹۵ اظهار کرد: مامورین آگاهی آزادشهر با بازدید اولیه مکان متوجه دلیل اصلی انفجار شده بودند، اما به دلیل متواری بودن صاحب مغازه و انجام نشدن مراحل قانونی از اعلام نظر قطعی خودداری می کردند.

اصلانی ادامه داد: مدتی است که صاحب مغازه دستگیر شده و در بازجویی های به عمل آمده، به عمدی بودن این انفجار اقرار کرده است.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: این فرد با صحنه سازی و استفاده از شرایط شب چهار شنبه سوری درصدد القاء این موضوع بوده که علت انفجار نشت گاز و پرتاب ترقه توسط کودکان بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: ماموران ما در همان دقایق اولیه انفجار و با بررسی محل متوجه عمدی بودن موضوع شدند، اما به دلیل عدم حضور صاحب مغازه در محل حادثه و مراجع نکردن وی به ستاد انتظامی در این خصوص اعلام نظر نکردند. بعد از شکایت همسایه منزل پشتی این مغازه و اعلام خسارت جانی و مالی، چند بار صاحب این مغازه را به آگاهی آزادشهر احضار کردیم، اما وی متواری بود و از حضور در اداره آگاهی خودداری می کرد. 

اصلانی ادامه داد: ماموران آگاهی آزادشهر دست از تلاش برنداشتند و با اولین حضور وی در منطقه او را دستگیر کردند. وی در حال حاضر دادگاهی شده و در زندان به سر می برد.

فرمانده انتظامی آزادشهر در خصوص سوابق این فرد اعلام کرد: این صاحب مغازه پیش از این 3 بار به زندان افتاده بود. علت زندانی شدن وی در سنوات گذشته، درگیری و ضرب و شتم ، حمل مواد مخدر در سال 79 و جعل اسناد و کلاهبرداری در سال 89 بوده است.

 

وی در پایان گفت: این فرد در اولین دوره زندان خود نامش را بهرام و در ۲ دوره بعدی زندانی خود، نامش را جمشید معرفی کرده بود. مامورین آگاهی با بررسی انگشت نگاری ها متوجه این جعل نام ها نیز شدند. زیرا نام شناسنامه ای وی رمضانعلی است.

 

برای یادآوری قضیه انفجار مغازه بهتر است خبر قبلی را مطالعه کنید که لینک آن را در پایین برای شما قرار داده ایم.

علت انفجار نیمه شب چهارشنبه سوری، در خیابان نواب آزادشهر چیست؟+ تصاویر

انتهای پیام/