Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به مناسبت ۱ تیر ماه که روز اصناف نامگذاری شده است، با چند روز تاخیر، امروز جلسه ای تقدیری در اتاق اصناف آزادشهر با حضور امام جمعه، فرماندار ، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی ، رئیس اداره صنعت و معدن و نماینده های اتحادیه های اصناف برگزار شد.

به گزارش تیترآزاد، به مناسبت ۱ تیر ماه که روز اصناف نامگذاری شده است، با چند روز تاخیر، امروز جلسه ای تقدیری در اتاق اصناف آزادشهر با حضور امام جمعه، فرماندار ، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی ، رئیس اداره صنعت و معدن و نماینده های اتحادیه های اصناف برگزار شد.

 در این جلسه عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر ضمن تقدیر از خدمات بازاریان، اظهار کرد: از قدیم مردم ایران چشم به بازار داشتند و بازار همواره در همه مسایل مذهبی پیش قدم بوده است. 

شهابی ادامه داد: انتظار ما این است که بازاریان در مناسبت های مذهبی به مانند گذشته حضور پررنگی داشته باشند.

وی در پایان سخنانش گفت: همواره بازاریان برای امور خیر کمکهای زیادی پرداخت می کنند ، اما این روزها هر شخصی خیریه ای زده است و این پولها بطور مناسب استفاده نمی شود. ما باید فکری کنیم تا این پولها بصورت متمرکز و برنامه ریزی شده برای کمک به نیازمندان هزینه شود.

بعد از سخنان امام جمعه، حبیب شفائی فرماندار آزادشهر خطاب به اتحادیه ها اظهار کرد: ما انتظار داریم که اصناف مراسمات ملی و مذهبی را بخوبی پوشش بدهند، بگونه ای که اگر فردی از آزادشهر گذر کرد از آذین بندی  لدت ببرد و یا در مراسمات عزاداری از چهره شهر متوجه شود که مردم مذهبی این شهر امروز عزادار هستند.

شفائی ادامه داد: در خصوص سد معابر خیابانها هم اصناف به مغازه داران تذکر دهند. مردم بارها به بنده تلفن زده اند و گلایه دارند.

در آخر هم موسی سمیعی رئیس اصناف آزادشهر گزارشی از وضعیت اصناف ازادشهر داد.

سمیعی در ابتدای سخنانش از سپاه و امام جمعه آزادشهر بخاطر توجه ویژه به اصناف و برگزاری مراسم برای آنها تشکر کرد و در ادامه اظهار کرد: از سال ۸۴ با ۴ اتحادیه شروع به فعالیت کرده ایم و در سال ۸۶ مجمع امور صنفی شهرستان  تشکیل شده است. در حال حاضر ۳۳۲۲ واحد صنفی داریم.

رئیس اتاق اصناف آزادشهر ادامه داد: ۲۴۳ شغل متفاوت در اصناف داریم و برای ۲۷۰۰ نفر اشتغالزایی شده است. آزادشهر ۱۳ اتحادیه دارد. اتاق اصناف ۴ بازرس، ۲ کارمند و ۴ مدیر اجرایی دارد.

وی در خصوص رکود بازار بیان کرد: در سال ۹۵ بخاطر رکود اقتصادی عجیبی که در چند سال در کشور ایجاد شده بود ۱۷۹ واحد صنفی تصمیم به ابطال پروانه کسب خود گرفتند.

سمیعی در پایان سخنانش گفت: اتاق اصناف آماده همکاری با مسئولین برای توسعه و آبادانی شهر است، و از مسئولین هم تقاضا داریم تا به ما کمک کنند تا بتوانیم بستری را فراهم کنیم که سرمایه های مردم در همین شهر خرج شود و به شهرهای اطراف نرود.

A1

A2

A3

A4

A5

A6

انتهای پیام/