Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 با حضور برزميني معاون اداري و مالي اداره كل ورزش و جوانان استان گلستان در فرمانداري شهرستان آزادشهر رييس جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان را معرفي شد.

به گزارش تیترآزاد، بنا بر اعلام کانال فرمانداری آزادشهر، با حضور برزميني معاون اداري و مالي اداره كل ورزش و جوانان استان گلستان در فرمانداري شهرستان آزادشهر رييس جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان را معرفي شد.

در این دیدار  غلام خداوردي به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان آزادشهر معرفی شد.

خداوردی سابقه حضور در لیگ برتر و تیم ملی بسکتبال کشور و تیم شهرداری گرگان را دارد و پیش از این به عنوان معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا و مسئول اداره ورزش و جوانان نوکنده وی همچنین ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان ایفای مسئولیت کرده است.

با توجه به رزومه متوسط خداوردی در پستهای مدیریتی قبلی، امیدواریم که وی تلاش بیشتری را برای ارتقاء ورزش آزادشهر داشته باشد.

از آنجا که جوانان آزادشهری اکثر ورزش دوست و ورزشکار هستند و شهرستان آزادشهر همواره چهره های شاخص ورزشی در رده های مختلف داشته،  انتظار ما این است که آقای خداوردی تلاش خود را مضاعف کرده و اطمینان داشته باشد با چند سال تلاش در آزادشهر قهرمان المپیک خواهیم داشت. 

لازم به ذکر است، هنوز مراسم تودیع رئیس قبلی و معارفه رئیس جدید بصورت رسمی انجام نشده است.

انتهای پیام/