Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر: حمله و هجمه به شورای نگهبان ، حمله به انقلاب اسلامی، جمهوریت، دین و اعتقاد مردم است. قانون اساسی وظیفه سنگینی را برعهده این عزیزان گذاشته است و برای همین است که امام خمینی (ره) به دفاع از این نهاد مقدس بلند شد و مقام معظم رهبری تمام قد به دفاع از آنها ایستاده است.

به گزارش تیترآزاد، حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر امروز در خطبه اول نماز جمعه بعد از دعوت خود و مومنین به تقوای الهی اظهار کرد: حجاب یک امر فطری و یک فریضه الهی است که همه انسانها به آن گرایش دارند.

حجت الاسلام شهابی با اشاره به چند سوره و آیه هایی که در رابطه با حجاب آمده است ادامه داد: متاسفانه با توطئه دشمنان و کم توجهی جامعه اسلامی فریضه حجاب دارد مظلوم واقع می شود و باید برای حفظ آن دنبال راه چاره باشیم.

امام جمعه آزادشهر در تشریح راه های چاره برای حفظ حجاب در جامعه اسلامی ۳ راهکار ارائه داد و گفت: تقویت ایمان و اعتقاد ات اولین راه حفظ حجاب است. بعید است مرد با غیرت زن خود را بی حجاب به بیرون از منزل بیاورد. وقتی اعتقادات و ایمان تقویت شود به حجاب که یک فریضه دینی است توجه بیشتری می شود.

وی افزود: احیاء فرهنگ اصیل اسلامی راهکار دوم حفظ حجاب است. رسانه ها و مبلغین دینی وظیفه دارند که در احیای فرهنگ اسلامی تلاش کنند و جامعه را به سمت فرهنگ اصیل اسلامی سوق دهند.

حجت الاسلام شهابی گفت: معرفی الگوهای برتر حجاب به جامعه راهکار سوم است. در کجای تاریخ داریم که حضرت زهرا، حضرت زینب، حضرت خدیجه، حضرت مریم، حضرت آسیه و دیگر بانوان مقرب الهی در جایی که ضرورت ایجاب می کرد در اجتماع حاضر شوند با سرهنه برهنه بیرون بیایند.

امام جمعه آزادشهر در ادامه زن را مربی جامعه معرفی کرد و تصریح کرد: سعادت و شقاوت کشور بسته به وجود زن دارد.

وی در پایان با ذکر چند حدیث از ائمه اطهار در خصوص ارزش حجاب و جایگاه والای زن محجبه خطبه اول را به پایان رساند.

خطبه دوم

حجت الاسلام شهابی در خطبه دوم بعد از دعوت به تقوای الهی و تبریک روز تامین اجتماعی و بهزیستی در خصوص هجمه ها فراوان به شورای نگهبان خاطرنشان کرد: با ژرف اندیشی حضرت امام خمینی (ره) برای حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام انقلاب اسلامی، شورای نگهبان قانون اساسی شکل گرفت. نزدیک به ۴۶ انتخابات است که شورای نگهبان با حضور ویژه خود از رای مردم سیانت کرده است و واقعا خوش درخشیده اند. آنها در این سالها در برابر همه هجمه های دشمنان وعوامل نفوذی آنان در داخل کشور ایستاده اند و نگهبان قانون اساسی، انقلاب و جمهوریت نظام بوده اند.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: حمله و هجمه به شورای نگهبان ، حمله به انقلاب اسلامی، جمهوریت، دین و اعتقاد مردم است. قانون اساسی وظیفه سنگینی را برعهده این عزیزان گذاشته است و برای همین است که امام خمینی (ره) به دفاع از این نهاد مقدس بلند شد و مقام معظم رهبری تمام قد به دفاع از آنها ایستاده است.

وی در ادامه سخنانش به پیروزی مردم عراق در موصل اشاره کرد و اظهار کرد: پیروزی مردم عراق نتیجه وحدت شیعه و سنی در عراق و فتوای جهاد کفایی آیت ا... سیستانی که باعث بسیج مردم عراق شد، بود.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: در کشور ما نیز پرچمدار انقلاب اسلامی روحانیت بوده است. در سال ۴۲و قبل از آن شخصیتهایی همچون شهید مطهری، بهشتی و شهدای محراب و ایت ا... سعید ها و .... که خود را فدای امام خمینی نموده اند و به میدان آمدند و همراه امام این انقلاب را به حرکت در آوردند و همه دنیا انقلاب ما را با نام امام خمینی می شناسند.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به مطلب اخیر فصلنامه استارباد اعلام کرد: متاسفانه برخی از نشریه ها و فصل نامه ها در استان ما، معلوم نیست با چه فکر و نگرشی برای تخریب شخصیت بزرگی همچون امام خمینی (ره) ، روحانیت و انقلاب اسلامی به میدان آمده اند.

وی ادامه داد: این تخریبها بطور حتم کار فرد نیست و برنامه و فکری در پشت آن قرار دارد و مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی آن در خارج از کشور طراحی و ابلاغ می شود. اینکه فصلنامه ای بیاید در داخل کشور شخصیتی همچون حضرت امام خمینی را بنویسند آیت ا... خمینی یا اینکه ایشان را به عنوان سخنگوی انقلاب در سال ۵۶ معرفی کنند، انقلاب اسلامی را بنویسند انقلاب ، منافقین و دیگران را که بدترین جنایات و خیانتها را در حق مردم کرده اند تطهیر کنند و ... و مسئولین سکوت کنند دور از انصاف است .

حجت الاسلام شهابی افزود: بی انصافی است که در کشور جمهوری اسلامی زندگی کنند و نشریه ای را با سرمایه مردم بر علیه مردم، آن هم در استان گلستان و در شهری ولایتمدار به چاپ برسانند. چگونه جرات کرده اند همچنین حرفها و کلمات سخیفی را در این نشریه مطرح کنند.

امام جمعه آزادشهر در ادامه گفت: مردم ما بیدار و مطلع هستند، قلمی که خیانت کند را می شناسند و بطور حتم این قلم ، قلم خیانت است. باید در این نشریه تخته شود و با عوامل آن برخورد شود.

وی تصریح کرد: اینکه بیایند انقلاب ما را زیر سوال ببرند و امام خمینی را محدود کند که حرکت انقلاب از سال ۵۶ به بعد با امام بوده و امام سخنگوی انقلاب بوده است و حرکت انقلاب در قبل از سال ۵۶ با دیگران بوده است و دیگران، کمونیستها و منافقین را بزک و بزرگ کنند این خیانت است و باید گفت اف بر شما باد.

حجت الاسلام شهابی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین می خواهیم که در این نشریه را بسته و با عوامل آن برخورد جدی کنند.

انتهای پیام/