Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در بازدید کاروان زیر سایه خورشید از بیمارستان حضرت معصومه، یک پیرمرد اهل سنت که بطور تصادفی با این کاروان مواجه شد با اصرار زیاد از اعضای کاروان درخواست می کرد که ناهار را مهمان او باشند. خبرنگار ما به سراغ او رفت و دلیل این ارادت را از او پرسید و او در پاسخ گفت: ....

 به گزارش تیترآزاد، در گفتگو با حاج قربان محمد نیک از برادران اهل سنت شهرستان آزادشهر که اصرار داشت تا کاروان زیر سایه خورشید به خانه او برای ناهار بروند ، وی اظهار کرد: سلام عرض می کنم و این ایام مبارک را به همه تبریک می گویم و از آقا امام رضا (ع) می خواهم که همه ی بیماران را شفای عاجل عنایت فرمایند.

 نیک ادامه داد: امام رضا (ع) یک نعمت الهی است و در نظام جمهوری اسلامی  و در این خاک عزیز بالاتر از او نداریم.

این پیر مرد اهل سنت در پاسخ به علت ارادت به امام رضا تصریح کرد: بنده یک فرزند مریضی داشتم که ناعلاج بود و دکترها او را جواب کرده بودند. (بیماری سرطان خون پیشرفته داشت)  ساعت ۱۲ و نیم شب بود که به زیارت امام رضا رفتم و با چشم گریان داشتم قرآن می خواندم.

وی خاطرنشان کرد: یک دفعه دیدم چیزی مانند کبوتر سفید آمد و به شانه من زد و گفت؛ بلند شو مشکل تو حل شد. فردای آن روز به بیمارستان مراجعه کردم و به من گفتند فرزندت را بیار و بستری کن.

نیک در ادامه گفت: فرزندم را عمل کردند و شفا گرفت. الحمد الله الان ازدواج کرده و بچه دار نیز شده است. 

b1

سید مصطفی میرعرب رضی

انتهای پیام/