Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: امسال ۹ موکب از استان گلستان در اربعین حسینر در کربلا برپا می‌شود که موکب علی بن الموسی الرضا(ع) از طرف شهرستان‌های آزادشهر و رامیان است.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم , حبیب شفائی نوده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس, پیاده‌روی خانوادگی همراه با اهدای جوایز, روز پنح شنبه از میدان مرکزی به سمت, زیتون تپه شهرستان آزادشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این پیاده‌روی که با همکاری سپاه و ارتش و نیروی انتظامی برگزار می‌شود, ساعت 7 صبح است و انتظار می‌رود همه مسئولان به همراه کارمندان و خانواده‌هایشان در این مراسم شرکت کنند.

فرماندار شهرستان آزادشهر افزود: در سال اقتصاد مقاومتی, تولید و اشتغال, ادارات سهمیه اشتغال, خود را انجام دهند, به صورت نمونه اداره صنعت, معدن و تجارت باید تا پایان سال 419 نفر را اشتغالزایی کند.

شفائی نوده یادآور شد: در سال گذشته کمک‌های خوبی مردم شهرستان برای زائران اربعین انجام دادند و انتظار داریم این کمک‌ها در سال جاری افزایش یابد, ما در سال گذشته, 5 تن برنج محلی برای موکب استان گلستان جهت اطعام زائران اربعین کمک کردیم.

فرماندار شهرستان آزادشهر تاکید کرد: در سال گذشته, تنها یک موکب به نمایندگی از استان گلستان در کربلا برپا بود, اما امسال 9 موکب از استان گلستان برپا می‌شود.

شفائی نوده گفت: موکب علی بن الموسی الرضا(ع), به نمایندگی از شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در کنار حرم حضرت ابوالفضل(ع) برپا می‌شود و قرار است روزانه 4 هزار نفر را اطعام و یک‌هزار نفر را اسکان دهد.

فرماندار شهرستان آزادشهر تصریح کرد: سهمیه جمع‌آوری کمک به عتبات عالیات شهرستان, 95 میلیون تومان است که تاکنون بیش از 30 میلیون تومان آن جمع آوری شده و امید داریم مدیران دستگاه اجرایی در جهت کمک‌های مردم, اطلاع‌رسانی بیشتری کنند.

شفائی نوده اظهار کرد: یک دستگاه آمبولانس, 6 نفر نیروی خدماتی و 2 نفر خدمه از جمله نیازهای شهرستان برای موکب علی بن الموسی الرضا(ع) در اربعین است.

انتهای پیام/