Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ر ئیس منابع طییعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر گفت: در پروژه ترسیب کربن در شهرستان آزادشهر, در مدت ۳ سال، ۳۴۰ هکتار از اراضی کم بازده شهرستان به باغات مثمر تبدیل شدند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم , حسین سلطانعلی, عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت: در راستای تولید و اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی, 36 هزار نهال در مراکز ترک اعتیاد شهرستان توسط معتادان در حال بهبودی و بهبود یافته از نوع گل گاوزبان تولید شد که اگر این نهال‌ها در 4 هکتار از اراضی کشت شود, درآمدزایی بالایی خواهد داشت.

وی افزود: در پروژه ترسیب کربن در شهرستان آزادشهر, در مدت 3 سال 340 هکتار از اراضی کم بازده شهرستان به باغات مثمر تبدیل شدند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر افزود: در این پروژه هدف کشت نهال نیست بلکه در نظر داریم مردم با طبیعت آشتی کنند و آسیب کمتری به محیط زیست و منابع طبیعی وارد شود و ما در کنار مردم نقاط ضعف برخورد با طبیعت را شناسایی کنیم.

سلطانعلی یادآور شد: 850 هکتار از اراضی مرتعی شهرستان کودپاشی شده و مردم در مدت 3 سال آموختند که خود از مراتع حفاظت کنند و اجازه ندهند که دام‌ها به مراتع تجاوز کنند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر تاکید کرد: در حوزه روستاهای خوش ییلاق, حدود 40 هکتار از اراضی توسط مردم قرق شده تا به مراتع آسیب وارد نشود و در روستاهای به جای استفاده مردم از مراتع, ایجاد مشاغل خانگی مانند تولید گیاهان دارویی, قارچ و قایبافی آموزش داده شده است.

حجت الاسلام محمود بهرامی امام جمعه شهرستان آزادشهر اظهار داشت: انجام ادای فریضه نماز در روز جمعه در نمازجمعه باید جزء ابتدایی‌ترین فعالیت مسئولان باشد.

امام جمعه شهرستان آزادشهر افزود: شرکت مسئولان در نماز جمعه و مناسبات مذهبی, سبب قوت قلب مردم خواهد شد.

انتهای پیام/