Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یکی از کتاب فروشان آزادشهری که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  مبلغ ۶ میلیون تومان از شهرداری یکی از شهرهای شهرستان آزادشهر طبلکار می باشم که با گذشت بیش از یک سال هنوز نتوانسته ام طلب خود را دریافت کنم.

به گزارش تیترآزاد، یکی از کتاب فروشان آزادشهری که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  مبلغ ۶ میلیون تومان از شهرداری یکی از شهرهای شهرستان آزادشهر طبلکار می باشم که با گذشت بیش از یک سال هنوز نتوانسته ام طلب خود را دریافت کنم.

این کتابفروش توضیح داد:  در ۳ خرداد ۱۳۹۵ نمایشگاه کتابی در پادگان نوده خاندوز برگزار کردم. شهردار یکی از شهرهای شهرستان آزادشهر که برای بازدید به آنجا آمده بود، به بنده گفت؛ امروز هر شخصی که کتاب خواست، بصورت رایگان به او بدهید و کلیه هزینه با ما خواهد بود.

وی ادامه داد: تعداد زیادی کتاب به فروش رفت و سرهنگ کوهستانی به شهردار زنگ زد و گفت مبلغ کتابها به ۵ میلیون رسیده است آیا کتابفروش، فروش رایگان را ادامه دهد؟ و آقای شهردار در جواب وی گفت؛ بله. نگران نباشید، بنده هزینه ها را متقبل می شوم.

کتابفروش آزادشهری خاطرنشان کرد: تا پایان روز معادل با ۶ میلیون تومان کتاب بفروش رفت و با تایید جناب سرهنگ، فاکتور را برای شهردار فرستادم، اما هنوز که هنوز است ، دریغ از یک تومان پرداخت.

وی گفت: مدتی است، شهردار این شهر عوض شده است. در زمان شهردار قبلی، بنده با پیگیری های یک سال و چند ماهه خود نتوانستم طلبم را دریافت کنم ، حال که شهردار عوض شده است چه کسی طلب من را خواهد داد؟!

کتابفروش در پایان بیان کرد: کتابفروشی شغل پردرآمدی نیست، و بنده هم خانواده سرماه داری ندارم. ۶ میلیون از سرمایه ام بیش از یکسال است که در دست این مسئول می باشد و زندگی بنده را با مشکل مواجه کرده است. تجربه به من نشان داده است، به وعده های سر خرمن مسئولین نباید اعتماد کرد.

انتهای پیام/