Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون فرماندار آزادشهر در حرکتی جالب برای دعوت مردم اشتغالزایی، در فضای مجازی عکس نوشته ای را بارگزاری کرده است و خبرنگار ما چگونگی این اشتغال زایی را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش تیترآزاد، چند روزی است که معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در حرکت جالبی یک عکس نوشته ای را برای دعوت مردم به اشتغالزایی در فضای مجازی بارگزاری کرده است.

معاون در این عکس نوشته می گوید: برادران و خواهران بزرگوار، اگر خواستار استخدام در دستگاه های دولتی و وابسته بوده اید و نتیجه نگرفته اید و نیز کارفرمایی هم شما را در بخشهای تعاونی و خصوصی مورد علاقه تان جذب نکرده است و در نهایت به این نتیجه رسیده اید که می خواهید روی پای خود بایستید، هرچه سریعتر به دستگاههای اجرایی متناسب با طرح مورد نظرتان در شهرستان که گفته می شود چراغ به دست بدنبال شما می گردند مراجعه فرمایید.

photo 2017 10 23 14 19 24

این پیام، سوالات زیادی را در ذهن خوانندگان ایجاد کرد و خبرنگار ما به بررسی این پیام پرداخت.

مجید نورمحمدیان مسئول گروه اشتغال فرمانداری آزادشهر در خصوص عکس نوشته معاون فرمانداری آزادشهر گفت: این پیام برای دعوت از مردم جهت گرفتن وام اشتغالزایی بوده است .

نورمحمدیان افزود: در حال حاضر دو نوع (وام مشاغل خانگی و وام اشتغالزایی مختص روستاییان) پرداخت می کنیم. در وام مشاغل خانگی که بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان می باشد، سود مشارکتی ۴ درصد با بازپرداخت ۵ ساله دارد. شرایط گرفتن این وام در سامانه مشاغل خانگی نوشته شده است.( افرادی که قبلا وام اشتغالزایی دریافت کرده باشند به انها وام تعلق نمی گیرد.)

مسئول اشتغال شهرستان ادامه داد: اما وام اشتغالزایی روستایی برای فعالیتهای کشاورزی ( از قبیل، گلخانه، گیاهان دارویی، خرید ماشین آلات کشاورزی و آبیاری) ، شیلات ، صنایع تبدیلی کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی و گردشگری می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ این وام از ۱۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد تومان است. دو بانک سینا و پست بانک مسئول پرداخت این وام می باشند. بانک سینا تا ۵ آبان تسهیلات پرداخت می کند و سود وام ۸ درصد با بازپرداخت ۷ ساله می باشد.

نورمحمدیان در خصوص پرداخت تسهیلات توسط پست بانک بیان کرد: پست بانک ها به روستاییان وامهایی با سود ۱۰٪ با بازپرداخت ۵ ساله می دهند. تسهلات آنها برای دهیاریها ۸ ٪ با بازپرداخت ۵ است. لازم به ذکر است که تسهیلات پست بانک شهرستان آزادشهر، مختص منطقه چشمه ساران می باشد.

انتهای پیام/