Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یادواره شهدای بسیج روحانیت و مدافعین حرم به همت پایگاه بسیج امام هادی (علیه السلام) درحوزه علمیه سفیران برگزار گردید.

به گزارش تیترآزاد،یادواره شهدای بسیج روحانیت و مدافعین حرم به همت پایگاه بسیج امام هادی (علیه السلام) درحوزه علمیه سفیران برگزار گردید.

در این مراسم مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا ، فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه آزادشهر ، نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد و رئیس سازمان تبلیغات شهرستان آزادشهر ، نمایندگان ارتش در پادگان نوده ، خانواده های شهدای مدافع حرم ،شهیدان ( غلامی ، سنجه ونلی و بیانی) ، بخشدار شهرستان آزادشهر به همراه تعدادی از مسولین شهری ، فرمانده پایگاه ، مدیر ، معاونین، کادر ، اساتید و طلاب مدرسه سفیران نیز حضور داشتند.

7

حجت الإسلام والسلمین  جعفر رعایتی، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا که به عنوان سخنران دعوت شده بود، خطاب به طلاب بیان کرد ؛ انسان بی هدف در زندگی موفق نخواهد شد پس سعی کنید در زندگی برای خود هدف انتخاب کنید و با برنامه ریزی بسوی هدف خود حرکت کنید. 

 حجت الاسلام رعایتی در رابطه با بی احترامی برخی از افراد به روحانیت اظهارکرد: شما سرباز امام زمان هستید و باید بدانید که در زمان پیامبر (ص) و اهل بیت علیهم السلام نیز مبلغان و پیروان اسلام را دشنام می دادند و با آنها می جنگیدند ، این مخالفت ها همیشه بوده و خواهد بود .

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا خاطرشنان کرد: سرباز امام زمان باید پرتلاش باشند و خستگی را در خود راه ندهند و بداند که بهشت را به بها می دهند.

وی در پایان با اشاره به سالروز 13 آبان و اتفاقات آن روز تصریح کردند : در آن روزها مردم ایران پشت سر امام بودند و اگر امروز هم مردم و ملت پشت سر رهبری بمانند، کشور را از گزند دشمنان حفظ خواهند کرد.

در ابتدا این مراسم حجت الإسلام نجاریان مدیر مدرسه ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) از میهمانان حاضر بخاطر حضور در این مراسم معنوی و باشکوه تشکر و قدر دانی کرد.

نجاریان در ادامه گفت: درباره شهدا صحبت کردن مشکل است دل می خواهد و اخلاص و عمل ، ولی هریک از ما سهمی در زنده نگهداشتن یاد شهدا داریم .

مدیر مدرسه سفیران در پایان سخنانش ولایتمداری را یکی از نکات مهم در وصیت نامه شهدا دانست و آنها را مصداق این آیه (إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ...) (توبه -111) معرفی کرد.


در ادامه برنامه جناب سرهنگ علی بیک از فرماندهان و روایان دوران دفاع مقدس به روایتگری پرداخته و خاطراتی از رشادت ها و دلاور مردی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان نمودند.

در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم شهیدان غلامی ، سنجه ونلی و بیانی با اهداء هدیه از طرف مدرسه تقدیر گردید ، سپس یکی از طلاب مدرسه به ایراد مداحی پرداختند.

و در پایان مراسم میهمانان حاضر در جلسه به صرف شام پرداختند.

1

4

5

6

8

3

9

۲

انتهای پیام/