Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه امروز با حضور پرشور مردم متدین آزادشهر با شکوه هرچه بیشتر برگزار شد.

به گزارش تیترآزاد، حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر، امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و دعوت خود و دیگران به تقوای الهی، اظهار کرد: حادثه زلزله استان کرمانشاه همه مردم ایران را داغدار کرده است و بنده خدمت امام زمان عج ، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده ان عزیزان عرض تسلیت دارم.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: همانطور که رهبر عزیزمان دستور دادند، هر کس ، هر کمکی که بتواند داغ این واقعه را کمتر کند، را انجام دهد. باید کمک کنیم تا به ما کمک شود.

امام جمعه آزادشهر در ادامه سخنانش با اشاره به پیاده روی اربعین بیان کرد: اربعین گذشت اما آن اجتماع عظیم فراموش نمی شود. این موج، امواجی را باید در دنیا ایجاد کند تا امام حسین (ع) به همه دنیا معرفی گردد و زمینه ساز ظهور امام زمان شود. این جمعیت اعلام آمادگی برای ظهور است.

وی ادامه داد: رسانه های غربی و غربی ها هیچ خبری از این راهپیمایی بزرگ را به دنیا مخابره نکردند و نشان دادند که با دین مشکل دارند نه با دولت و حکومت ایران.

حجت الاسلام شهابی افزود: این افرادی که حرفها و کارهای غربی ها را در داخل کشور می زنند و تایید می کنند، ببینند که غربی ها با دین و استکبار ستیزی مخالف هستند و اگر بتوانند به هیچ کس رحم نخواهند کرد.

امام جمعه آزادشهر با تشکر از ملت عراق، خاطرنشان کرد: در مدت پیاده روی اربعین امنیت کامل بود و مهمان نوازی از زائران در اوج خود انجام شد. از مردم عراق بابت این مهمان نوازی مثال زدنی و از نیروهای حشد الشعبی بخاطر امنیت کامل راهپیمایی تشکر می کنیم.
وی در ادامه گفت: مراسم اربعین با دیگر مراسمات فرق دارد و هر کس می تواند باید در آن شرکت کند، زیرا حضور در این مراسم، اعلام آمادگی به امام زمان است و برای این منظور، یک نفر هم یک نفر است.

حجت الاسلام شهابی با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف گفت: وقف ذخیره جاریه ای برای انسان است. مطمئن باشید، که این خیرات نزد خداوند متعال گم نمی شود و ثواب چند برابری به ان تعلق می گیرد.

امام جمعه آزادشهر در خصوص عرصه های وقف اعلام کرد: در وقف نباید تنها یک یا چند موضوع خاص مد نظر گرفته شود، بلکه ما باید در تمامی مسائلی که کشور و اسلام نیاز دارد، وقف کنیم تا با این موقوفات در راه پیشرفت اسلام و کشور سهیم باشیم.

وی در انتهای سخنانش در رابطه با هفته بسیج اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خداست و در هر کجا قدم نهاده است ما به پیروزی رسیده ایم. لذا از شما عزیزان دعوت می کنم که در مراسمات این هفته شرکت نمایید و برای تعالی کشور همه ما بسیجی شویم و بسیجی وار خدمت کنیم.

انتهای پیام/