Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از نجات ۱۰۷ مسافر از برف و بوران محور شاهرود- آزادشهر خبر داد.

به گزارش تیترآزاد، علی آقا یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به گرفتار شدن 2 خودرو در جنگل ابر شاهرود در روز گذشته اظهار داشت: امدادرسانان جمعیت هلال‌احمر استان بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام‌شده و به 2 خودرو که حامل پنج نفر بوده و در محور فرعی جنگل ابر گرفتارشده بودند امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به بارش برف در برخی نواحی شمالی استان سمنان و همچنین در محور مواصلاتی شاهرود- آزاد‌شهر گفت: در این محورها نیز امدادرسانان جمعیت هلال‌احمر در محل حاضرشده و به گرفتاران در برف امدادرسانی کردند.

معاون جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از گرفتار شدن 34 خودرو در برف و کولاک کیلومتر 40 محور شاهرود-آزادشهر خبر داد و گفت: این خودروها شامل 32 خودرو سبک و 2 خودرو سنگین و نیمه سنگین بودند که با کمک امدادرسانان از برف و کولاک این محور نجات یافتند.

یحیایی افزود: امدادرسانان در این عملیات به 102 مسافر گرفتار در برف و کولاک منطقه‌ی پاکمر امدادرسانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات امدادرسانی یک نفر که در اثر لیز خوردن خودرو دچار جراحت شده بود نیز به‌صورت سرپایی درمان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم بارش برف در ارتفاعات و نواحی شمالی استان سمنان از عصر امروز آغازشده است و این برف سبب گرفتار شدن خودروهایی که در این مسیر در حال تردد بودند شده است.

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و مسافران همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/