Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شهردار آزادشهر در واکنش به جوابیه شهردار سابق اعلام کرد: شهرداری آزادشهر مبلغ ۵۱،۸۰۱،۳۶۰،۸۴۵ ریال بدهی دارد و مدارک آن نیز موجود است.

به گزارش تیتر آزاد، شهرام سعیدی شهردار آزادشهر در واکنش به جوابیه مهدی جعفری شهردار سابق این شهر در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: بنده به خبرنگار تسنیم مبلغی را برای درج در خبر اعلام نکردم، بلکه به حدود بدهی اشاره کردم و گفتم، دقیق آن را بعد از بررسی بهشما اعلام می کنم.
سعیدی ادامه داد: دیروز نیز به اقای جعفری تماس گرفتم و از وی گلایه کردم که چرا اطلاعات دقیق ندادید و اصلا نباید بدهی را اعلام می کردید، شما از آزادشهر رفته اید و در حال حاضر شهردار نوده می باشید و باید بفکر خدمت به مردم آنجا باشید.

شهردار آزادشهر افزود: بنده نیزقبل از این شهردار رامیان بودم، اما از روزی که شهرداری ازادشهر را تحویل گرفتم، رامیان برایم تمام شده است و همه ی فکر ، ذهن و جسمم را برای خدمت به مردم آزادشهر بکار گرفته ام. هدف من ساختن آزادشهری درخور شخصیت مردم آزادشهر است.

وی در خصوص مبلغ بدهی شهرداری اعلام کرد: شهرداری آزادشهر مبلغ ۵۱،۸۰۱،۳۶۰،۸۴۵ ریال بدهی دارد و مدارک آن نیز موجود است. من نمی خواستم به این موضوع ورود پیدا کنم، با علم به بدهکار بودن شهرداری من این مسئولیت را قبول کرده ام و باید به مردم خدمت کنم و پاسخگوی باشم.

سعیدی ادامه داد: بدهی شهرداری ها برای انجام کار است و در این شهرداری هم، شورا و شهردار قبلی یا با برنامه و یا بدون برنامه برای ساخت شهر هزینه کرده اند.

شهردار آزادشهر در رابطه با سه فقره چک اعلام شده توسط شهردار سابق تصریح کرد: چک ها مربوط به کمیسیون ماده ۷۷ است که تقسیط شده است. مبلغ این چکها در بیشترین حالت به ۵۰۰ میلیون هم نمی رسد. بنده مبلغ ۲میلیارد و ۶۰۰ را تایید نمی کنم.

وی درباره به روز رسانی حقوق نیروهای شهرداری در زمان شهردارسابق گفت: پرداخت حقوق شرکتها به روز نبوده است. شرکت ها حدود ۸۰۰ میلیون از شهرداری طلب دارند.

سعیدی ادامه داد: در سه ماه گذشته تمام حقوق، مزایا و اضافه کاری ها را در روز ۲۹ هر ماه پرداخت کرده ام و حقوق ها همه بروزرسانی شده است.

شهردار آزادشهر در پایان بیان کرد: روزی ۳ ساعت از وقت بنده برای پاسخگویی به مطالبات بحق طلبکاران فوت می شود.

انتهای پیام/