Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره ارشاد آزادشهر: با رایزنی های انجام شده، توانستیم موافقت مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد آزادشهر را بگیریم اما دریافت بودجه شرط دارد.لازم به ذکر است بدانید، ساختمان مجتمع فرهنگی ، هنری آزادشهر سالهای زیادی است که به دلیل نبود بودجه، نیمه تمام رها شده است. 

به گزارش تیتر آزاد، طیبه رجنی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همان گونه که مستحضر هستید، مجتمع فرهنگی، هنری اداره ارشاد آزادشهر، سالهاست که به دلیل نبود بودجه نیمه تمام رها شده است. خوشبختانه با رایزنی هایی که انجام شد، توانستیم از وزارتخانه، مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه بودجه دریافت کنیم، اما این بودجه با یک شرط به ما داده شده است.

رجنی ادامه داد: شرط دریافت این تخصیص، صدور پروانه ساخت این مجتمع توسط شهرداری می باشد. اداره ارشاد آزادشهر آمادگی پرداخت هزینه های صدور پروانه را دارد، اما انتظار می رود، هم تخفیف به ما تعلق گیرد و هم هر چه سریعتر این پروانه صادر گردد تا از برگشت خوردن بودجه جلوگیری شود.

رئیس اداره ارشاد افزود: در همین راستا روز ۵ شنبه ۱۶ آذر، جلسه ای با رئیس شورای شهر، کارشناس فرمانداری، کارشناس فنی شهرداری آزادشهر و کارشناس فنی اداره کل اداره ارشاد گلستان برگزار و شرایط بودجه را به آنها اعلام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: شهردار آزادشهر به علت حضور در جلسه ای در گرگان در این جلسه حضور نداشت، اما مردم آزادشهر از وی انتظار دارند تا در تسریع روند صدور پروانه مجتمع فرهنگی ، هنری ارشاد آزادشهر همکاری لازم را داشته باشد.

تیتر آزاد نیز به عنوان رسانه ای مردمی، از شهردار آزادشهر تقاضا دارد تا با تخفیف در هزینه صدور پروانه ساخت و دستور انجام هر چه سریعتر کارهای صدور پروانه این مجتمع، شهرستان را از داشتن یک مرکز فرهنگی ، هنری محروم نسازد.

( لازم به ذکر است که همه ادارات بودجه فرهنگی دارند و شهرداری نیز می تواند از همین بودجه، برای کمبودهای مبلغ پرداختی اداره ارشاد آزادشهر برای صدور پروانه ساخت این مجتمع، هزینه نماید.)

در آخر باید گفت: با احتساب شرط وزارت فرهنگ و ارشاد، ضمانت تکمیل و یا عدم تکمیل این مجتمع فرهنگی ، هنری بر گردن شهرداری افتاده است و امیدواریم که شهردار آزادشهر ، مانند دیگر موارد همکاری لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/