Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

چند روز پیش خبری به نقل از بخشدار مرکزی آزادشهر در سایت گیتی آنلاین منتشر شد که اصحاب رسانه شهرستان آزادشهر را متهم به داشتن درخواستهای نا معقول می کرد و این موضوع اصحاب رسانه را بسیار ناراحت کرده است.

به گزارش تیتر آزاد، چند روز پیش در تاریخ ۱۳ آذر ماه امسال، رحمت گلستانی خبرنگار سایت خبری گیتی آنلاین در ساعت ۹:۳۰ صبح خبری به نقل از محمود پژوهش بخشدار مرکزی شهرستان آزادشهر کار کرد که موجب ناراحتی اصحاب رسانه آزادشهر شد.

در این خبر به نقل از بخشدار مرکزی آزادشهر نوشته شده بود: " با خبرنگاران و رسانه ها رابطه خوبی ندارم، به دلیل اینکه بسیاری از رسانه خواسته های نا معقول دارند. اگر رسانه ها از من اعتراض کنند، من هم علنی اعلام می کنم چه خواسته هایی دارند و چه مبلغی می گیرند بابت اینکه از من فیلم بگیرند و تعریف کنند."

1

 

این خبر بعد از انتشار در فضای مجازی شهرستان بحث های زیادی را به همراه داشت و باعث شد کاربران فضای مجازی اصحاب رسانه آزادشهر را به تمسخر بگیرند.

اصحاب رسانه شهرستان آزادشهر با فراخوان آقای گلستانی در گروه هم اندیشی خبرنگاران، موضوع را از وی جویا شدند و وی گفت بنده برای مطلبم سند دارم . اما بعد از ۲۵ دقیقه خبر قبلی خود را ویرایش کرد و مطالبی را به خبر اضافه و قسمت آخر خبر را حذف کرد.

2

حذف قسمت آخر خبر هم، اتهام را از روی خبرنگاران آزادشهری بر نداشت و کلمات " خواسته های نا معقول" افکار را نسبت به خبرنگاران مسموم می کرد. این موضوع باعث شد تا بحث جدی ای در گروه هم اندیشی شکل بگیرد.

در انتها، آقای گلستانی حاضر به حذف خبر نشد و همچنین حاضر به نشر خبری در تکذیب خبر قبلی و یا اعلام برداشت اشتباه از سخنان بخشدار آزادشهر نشد.

بخشدار آزادشهر هم در ارتباط ها و تماس های خبرنگاران، از موضع خود پایین نیامده است. به قول یکی از خبرنگاران وی اعلام کرده که لایک خبر را نیز گرفته است.

همانطور که مشخص است، این خبر، تنها بخشدار آزادشهر را قهرمان مبارزه با باج خواهی معرفی خواهد کرد و اصحاب رسانه را به شدت تخریب می کند. برای همین است که بخشدار از نشر خبر ناراحت نیست.

امروز صبح در اعتراض به این خبر و صحبتهای بخشدار ، تعدادی از خبرنگاران به فرمانداری آزادشهر رفته و به حراست و فرماندار آزادشهر معترض شدند.

نکته قابل تامل این موضوع در این است، بخشداری که بدون اجازه روابط عمومی و فرماندار، حق مصاحبه ندارد،چگونه می شود که خبرنگارانی به وی برای دریافت پول و .... جهت گرفتن مصاحبه مراجعه کرده اند!

همچنین، کدام خبرنگاران از وی درخواستهای نامعقول داشته اند! آیا یک خبرنگار خاص بوده و یا تعداد آنها زیاد بوده است که بخشدار از افعال و کلمات جمع استفاده کرده است.

تیتر آزاد به عنوان رسانه دارای مجوز شهرستان آزادشهر، هم از استانداری و هم از خانه مطبوعات درخواست دارد تا صحت سخنان بخشدار آزادشهر را مورد بررسی قرار دهند و اگر خبرنگارانی مقصر بودند با آنها برخورد جدی شود، در غیر اینصورت بخشدار آزادشهر باید پاسخگو باشد .

در آخر باید گفت، نتیجه بررسی ها باید از طریق رسانه اعلام شود تا آبروی رفته شده از خبرنگاران اعاده شود.

انتهای پیام/