Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرماندار آزادشهر گفت : در خصوص مراسم ۹ دی، روز گذشته جلسه ای در دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار کردیم و مقرر گردید که در روز ۹ دی مراسم متمرکزی را در سطح شهرستان آزادشهر برگزار کنیم.

به گزارش تیتر آزاد، حبیب شفائی، فرماندار آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حماسه یوم ا... ۹ دی گفت: حماسه یوم ا... نه دی برای ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است. همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند؛" نُه دى و بیست و دوى بهمنِ پارسال جزو ایام‏اللَّه - به معنى حقیقى کلمه - بود. دلها دست خدا است. خداى متعال این دلها را وسط صحنه آورد، ملت ایران عظمت خودش را نشان داد." و امسال هم انشا ا... این مراسم پرشورتراز گذشته برگذار خواهد شد.

شفائی ادامه داد: در خصوص مراسم ۹ دی، روز گذشته جلسه ای در دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار کردیم و مقرر گردید که در روز ۹ دی مراسم متمرکزی را در سطح شهرستان آزادشهر برگزار کنیم. و وظایف ادارات نیز به آنها اعلام شد. همچنین مقرر گردید، ادارات در این مراسم شرکت فعال داشته باشند.

فرماندار آزادشهر در رابطه با زمان و مکان تجمع اعلام کرد: در روز ۹ دی که شنبه می افتد، در شهر آزادشهر و در فلکه مرکزی ، در ساعت ده صبح، مراسم متمرکزی برگزار خواهد شد. در شهرهای دیگر شهرستان هم مراسم ویژه این روز برگزار خواهد شد اما ساعت و مکان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

وی در خصوص فضا سازی شهرها برای این روز خاطرنشان کرد: فضا سازی برای این مراسم در شهر ها بر عهده سازمان تبلیغات، سپاه و شهرداری ها گذاشته شده است.

شفائی در پایان از هموطنان برای شرکت در این حماسه دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/